Sivut

tiistai 9. toukokuuta 2017

Hempeät kevätkynnet


Mä olin pari viikkoa sitten perheeni kanssa Teneriffalla. Viikon aikana ehti hyvin tottua +30 asteen lämpötilaan ja kesään. Lentokoneeseen astuessa satoi räntää, mutta lentokoneesta pois astuessa paistoi aurinko, palmut huojui tuulen mukana ja se lämpö!! Voitte kuvitella, miten kamalaa oli tulla takaisin Suomeen räntäsateeseen. Meidän takapihalla on vieläkin yli puoli metriä lunta, ja mä oon ihan varma, ettei kaikki lumi ehdi sulaa ennen lakkiaisia. Pidetään kuitenkin sormet ristissä.

Viime viikon perjantaina oli täälläkin tosi hyvä sää, mutta tänä aamuna töihin mennessä jouduin taas laittamaan toppatakin päälle. Ja tänään satoi lunta. Tähän aikaan vuodesta ainakin mä oon jo ihan kyllästynyt lumeen ja kylmyyteen... Missä se kesä viipyy?


Vaikka viikonloppuna sää ei ollut lämmin, niin aurinko paistoi, ja mä pääsin ottamaan kynsikuvat ulos ekaa kertaa tälle vuodelle. Ulkona otettujen kuvien muokkaaminen on niin paljon helpompaa!


Kynsiä en ole viime aikoina lakkaillut juuri ollenkaan, koska ei vaan ole ollut aikaa eikä jaksamista. Viikonloppuna kuitenkin päätin ryhdistäytyä ja kaivaa lakkapullot esille. Ostin vähän aikaa sitten Essencen uuden Hi, Pink Panther! -lakan, jota halusin testata. Lakka osoittautui hyväksi ostokseksi, sillä kaksi lakkakerrosta riitti peittämään mun kynnet täydellisesti. Ja onhan tuo sävy aivan ihana! Koristelin kynnet (taas) leimaamalla. Leimakuvio on BPS:n BP-20-laatasta. Nimettömiin laitoin vielä koristeiksi timanttirusetit. Todella yksinkertaiset, mutta nätit kynnet. Oli muuten ihanaa taas tuijotella laitettuja kynsiä, kun monta viikkoa oon menny vaan aluslakalla :D Mulla on pääsykokeet kahden viikon päästä, joten toivottavasti sen jälkeen ehdin lakkailla kynsiä taas hieman useammin!


Essence - Hi, Pink Panther!
Konad - Valkoinen leimauslakka
Essie - Gel Setter

6 kommenttia: