Sivut

tiistai 14. maaliskuuta 2017

Coral Me Crazy




Kävin pari viikkoa sitten ihan vain "pyörähtämässä" Tokmannin Essence-hyllyillä. Tällä(kään) kerralla en poistunut kaupasta tyhjin käsin, sillä mukaan tarttui ihana pinkki Coral Me Crazy -lakka. Coral Me Crazy on ihanan keväinen, joten mun oli pakko kokeilla sitä heti.

Koristeluissa päädyin leimadecaleihin. Huomasin muuten juuri, että olen koko alkuvuoden tehnyt vain leimakynsiä :D Noh, toivottavasti ette ole vielä kyllästyneet, mä vaan oon nyt jostain syystä innostunut leimaamisesta! Sain siis jo tammikuussa Born Pretty Storelta testattavaksi BP-L052 -laatan, jota testasin jo penkkarikynsissä. Laatan kuviot sopivat täydellisesti leimadecalien tekemiseen, joten siksi valitsin juuri sen.



Ensin tein leimadecalit, jotka väritin Coral Me Crazy:lla ja Sparkles In A Bottle -glitterlakalla. Leimadecalien tekemisen jälkeen lakkasin keskarien ja nimettömien kynnet valkoisella lakalla ja muut Coral Me Crazy:lla. Tämän jälkeen laitoin leimadecalit keskareihin ja nimettömiin sekä lakkasin kynsille kerroksen Gel Setter -päällyslakkaa. Tykkäsin näistä kynsistä niin paljon! Leimadecalitkin onnistuivat ongelmitta :)


BP-L052 -laatan hinta on tällä hetkellä $2.59. Laatta toimii oikein hyvin, niin kuin kaikki muutkin BPS:n laatat, joita olen testannut. Tykkään laatan kuvioista tosi paljon, joten niitä tullaan varmasti jatkossakin näkemään kynsilläni :)

Mulla alkoi eilen taas ylioppilaskirjoitukset, joten voin nyt jo etukäteen varoittaa, että ainakin seuraavat kaksi viikkoa tulee blogissa olemaan hiljaista. Palaan blogin puolelle mahdollisimman pian, mutta nyt mun täytyy vielä vähä aikaa jaksaa keskittyä kirjoituksiin.


Essence - Coral Me Crazy
Essence - Wild White Ways
Essence - Sparkles In A Bottle
Essence - Stamp Me! black
Essie - Gel Setter


Koodilla ZEL91 saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista

*En hyödy linkeistä mitenkään.

6 kommenttia: