Sivut

keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Lumihiutaleet vaaleanpunaisella taustalla


Täällä taas! Pidin sitten taas kuukauden tauon blogista varoittamatta... Tammikuussa tein onnistuneen lakkauksen kaksi kertaa. Se siis selittää tauon aika pitkälle. Mulla ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa lakata kynsiä. Tuo sama lause on tässä blogissa kuultu varmaan sata kertaa, mutta nyt ihan oikeasti tarkoitan sitä. Tammikuussa mun piti vielä kirjoituksiin lukemisen ohella käydä koulua, tehdä läksyjä ja palauttaa esseitä. Kaiken lisäksi ois vielä pitänyt keretä liikkua ja nukkua tarpeeksi! Nyt lukulomalla ei ole onneksi ihan niin kiire ollut, mutta mun päivät kuluu lähinnä lukiessa - ja blogi valitettavasti jää tällä hetkellä tärkeysjärjestyksessä viimeiseksi. Oon aina ajatellut, etten halua ottaa blogin pitämisestä mitään stressiä, joten julkaisen postauksia silloin, kun mulla on aikaa. Silti mua ärsyttää ihan suunnattomasti tää mun postaustahti! Nyt helmi-maaliskuussa pyrin julkaisemaan edes sen kaksi postausta kuukauden aikana, mutta katsotaan, miten käy. Toivottavasti jaksatte odottaa!


Viikonloppuna kyllästyin katselemaan huonokuntoisia, lakkaamattomia kynsiäni, joten päätin tehdä asialle jotain, vaikka oikeasti mun piti lukea. Ensimmäisenä otin viilan käteen ja lyhensin kynnet, sillä etusormen kynsi lohkesi hieman jokin aika sitten. Lyhensin kynsiä ehkä vähän liikaakin, sillä nyt nää on todella lyhyet. Noh, mun kynnet kasvaa aika nopeasti, ja ihan mukavaa vaihtelua tällaset vähän lyhyemmätkin kynnet. Lyhentämisen jälkeen aloitin lakkaamisen. Sain noin kuukausi sitten Born Pretty Storelta testattavaksi jouluisen BPL-032 -laatan, joten halusin testata sitä vielä tämän talven aikana.


Ensimmäisenä lakkasin kaikki muut paitsi nimettömien kynnet Essencen ihanalla vaaleanpunaisella Be Awesome Tonight! -lakalla. Nimettömiin lakkasin noin kolme kerrosta Sparkles In A Bottle -tekstuurilakkaa, joka mun mielestä sopii oikein hyvin tähän kokonaisuuteen. Vaaleanpunaisen pohjan päälle lakkasin kerroksen I ♥ Magic -glitterlakkaa, minkä jälkeen leimasin lumihiutaleita valkoisella. Leimaaminen ei onnistunut ihan ongelmitta. Sain BPS:ltä testiin myös läpinäkyvän leimasimen, jonka esittelen erillisessä postauksessa myöhemmin. Halusin tietysti kokeilla kyseistä leimasinta heti, mutta kuinkas ollakaan, en saanut leimasinta toimimaan. Painelin leimasinta teippiin, kokeilin eri lakkoja, pyyhin asetonittomalla ja asetonillisella kynsilakanpoistoaineella... Mikään ei tehonnut! Välillä leimat siirtyi leimasimelle osittain, välillä ei ollenkaan. Mullahan on siis käytössä Konadin ikivanha leimasin, joka on toiminut moitteetta aina, mutta leimasimen tyyny on sen verran pieni, että kovin isoja kokokynnen kuvioita ei sillä pysty pitkiin kynsiin leimaamaan. Vinkkejä otetaan siis vastaan, jotta saisin läpinäkyvän leimasimen toimimaan!


Leimaaminen onnistui lopulta ihan hyvin, kun vaihdoin läpinäkyvän leimasimen Konadiin. Tästä lakkauksesta tuli kyllä mieluinen. Koska rakastan lumihiutalekynsiä, rakastan myös tätä laattaa. Mun piti jo kauan sitten hankkia uusi lumihiutalelaatta, mutta nyt mä sen onneksi sain. BPL-032:n hinta on tällä hetkellä $1.99 . Mulla ei ole laatasta mitään huonoa sanottavaa, hyvän leimasimen kanssa toimi oikein hyvin.


Essence - Be Awesome tonight!
Essence - Sparkles In a Bottle
Essence - I ♥ Magic
Konad - valkoinen leimauslakka
Essie - Gel Setter


Koodilla ZEL91 saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista

8 kommenttia:

  1. Ai sinäkin sait tuon laatan testiin. Tuo lumihiutalekuvio on ihana.
    Söpöt kynnet. Munkin rupes tekeen mieli vaaleanpunaista ja hopeaa kynsille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihastuin tuohon kuvioon itsekin :) Kiitos!

      Poista
  2. Pituudesta viis, nää on ihanat! :) Tuttu tunne tuo, että blogille ja kynsille ei aina jää aikaa läheskään niin paljon, ku toivos. Täällä kuitenkin seuraillaan edelleen, hurjasti tsemppiä luku-urakkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Hyvä tietää, että täältä vielä seuraajia löytyy :D

      Poista
  3. Nätti lakkaus. ^_^ Ja hei, lujasti tsemppiä kirjotuksiin!

    VastaaPoista