Sivut

perjantai 16. joulukuuta 2016

Joulukuusia ja glitteriä




Siis apua miten nopeasti aika menee! Okei, joulukuu menee aina nopeasti, mutta silti - ollaan jo joulukuun puolivälissä menossa! En voi uskoa, että joulu on jo ensi viikolla! Odotan ensi viikkoa kyllä todella innoissani, sillä niin kuin monta kertaa oon täällä maininnut, niin oon todellakin jouluihminen. Joulu on niin ihanaa aikaa - kaikki ne ihanat jouluherkut, tunnelma, joululaulut, jouluelokuvat ja joululahjojen paketoiminen, ihan parasta! Kuinka moni teistä rakastaa joulua? :)

Tällä viikolla mulla ei ole ollut paljon aikaa kynsille, mutta ehdin kuitenkin tehdä nopean joululakkauksen keskiviikkoiltana. Idea lähti siitä, että halusin kynsille joulun värit, punaista ja kultaista. Punaiseksi valitsin Essencen tummanpunaisen, jouluisen Do You Speak Love? -lakan, jonka sain joulukalenterista. Sitä lakkasin ensin kaikille kynsille kolme kerrosta. Kunnon kultaista lakkaa mulla ei itse asiassa ole, mutta sitten muistin Rimmelin Queen Of Bling -kultahippulakan, joka mun mielestä sopii mainiosti yhteen Do You Speak Love?:n kanssa. Queen Of Blingiä lakkasin siis yhden kerroksen punaisen päälle peukaloihin, etusormiin ja pikkurilleihin. Keskareiden ja nimettömien kynsiin maalasin On Air! -glitterlakalla hieman erilaiset joulukuuset. Lopuksi laitoin joulukuusiin vielä tähdenmuotoiset paljetit.

Näistä tuli mun mielestä tosi kivat kynnet, joten näillä mennään ainakin vielä pari päivää. Olisi tarkoituksena vielä ainakin kahdet joulukynnet tehdä, joten toivottavasti jaksatte katsella vielä joulukynsiä! :D


Essence - Do You Speak Love?
Essence - On Air!
Rimmel - Queen Of Bling

2 kommenttia: