Sivut

sunnuntai 11. joulukuuta 2016

Essencen joulukalenteri 2016: Luukut 7-11


Jälleen on aika esitellä joulukalenterista tulleet tuotteet. Tällä kertaa kuvasin tuotteet hieman eri tavalla kuin edellisessä joulukalenteripostauksessa, sillä en ollut edellisiin kuviin tyytyväinen. En siis kuvannut luukkujen tekstejä ollenkaan, vaikka ne söpöjä ovatkin, mutta ajattelin kirjoittaa ne tänne kuitenkin. Tämän viikon luukkuihin en ole ihan niin tyytyväinen kuin edellisiin, mutta katsotaan nyt kuitenkin tarkemmin, mitä luukuista paljastui.

Luukku 7:


Blush up your life!

Seitsemännestä luukusta paljastui poskipunasivellin. Tämä tulee todellakin käyttöön, sillä mulla ei tähän mennessä ole ollut mitään kunnon poskipunasivellintä. Ja kattokaa nyt, miten söpö tuo on!♥ Vaaleanpunaisia lumihiutaleita valkoisessa varressa - kuin mulle tehty! Tää on ehdottomasti tämän viikon paras tuote.

Luukku 8:


Everything is better with nail polish

Kahdeksannesta luukusta tuli hempeän vaaleanpunainen kynsilakka sävyssä Sweet As Candy. Vaikka luukusta paljastuikin kynsilakka, niin olen pettynyt, sillä mulla on jo ennestään tuo kyseinen lakka... Noh, tämän voin antaa kaverille, joka varmasti mielellään ottaa vastaan uuden kynsilakan :)

Luukku 9:


It's a good day to have a good hair day

Yhdeksännestä luukusta paljastui kaksi ponnaria. Kyllähän mä ponnareita tarvitsen joka päivä, mut oli tää luukku kyllä pettymys.

Luukku 10:


A smile is the prettiest thing you can wear

10. luukusta paljastui 12 kappaletta minikynsiviiloja. Mulle nää on niin turhia, koska viilaan kynteni lasiviilalla.

Luukku 11:


Be the twinkle in Santa's sky

11. luukusta tuli Glossy Kiss -huulikiilto sävyssä 04 Cherry Kiss. Mä en oo moneen vuoteen käyttänyt huulikiiltoja, koska ne on mun mielestä inhottavan tahmeita, eivätkä ne ole huulilla oikein minkään värisiä. Tämä huulikiilto ei kuitenkaan tuntunut yhtään tahmealta, ja tää on muutenkin jotenkin ihan erilainen kuin ne, joita aikaisemmin olen kokeillut. Tuoksukin on ihan kiva, sillä se tuoksuu hieman kirsikalta. Uskon siis, että tämä huulikiilto tulee käyttöön.

Sellaiset luukut tällä viikolla. Vielä kaksi joulukalenteripostausta on tulossa, toinen viikon päästä sunnuntaina ja toinen ehkä jo jouluaattona tai joulupäivänä. 
Huomenna olisi tarkoitus lakata taas uudet joulukynnet, joten palataan ensi viikolla uuden postauksen parissa :)

2 kommenttia:

  1. Hmm, ihan kivahan tuo kalenteri on mut tylsää et sieltä tulee aika paljo nuita ns turhakkeita :D Vaikka pompulat nättejä onki ni silti x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, jospa kuitenkaan ei enää tulis paljoo mitään turhia :D

      Poista