Sivut

keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Essencen joulukalenteri 2016: Luukut 19-24


Joulukuu on mennyt todella nopeasti, sillä sunnuntaina on jo tammikuu! Tämä postaus onkin hieman myöhässä, mutta tuskinpa se haittaa :) Tässä siis olisi viimeinen joulukalenteripostaus ainakin tämän joulun osalta. 

Luukku 19:


from Santa with love

19. luukku oli todella mukava yllätys, sillä sieltä paljastui huulipunasivellin. Mun on pitänyt hankkia tuollainen jo kauan aikaa sitten, mutta nyt mä sen vihdoin sain! 

Luukku 20:


Always believe that something wonderful is about to happen

20. luukusta tuli teroitin. Kalenterista kyllä tuli kaksi kajaalia, joten periaatteessa tämä on ihan hyödyllinen, mutta silti...

Luukku 21:


Nice to polish you

Myös luukku 21 oli mukava yllätys, sillä sieltä paljastui kynsilakka sävyssä My Love Diary. Tätä lakkaa mulla ei onneksi ennestään ollut, joten innolla odotan, että pääsen sitä testaamaan. 

Luukku 22:


When in doubt, just add bling bling

Luukusta 22 tuli kynsitarroja. Niin kuin olen varmasti monta kertaa sanonut, en käytä kynsitarroja ollenkaan, mutta nämä ovat strasseja, joiden pohjassa on liimapinta. Näitä siis tulee varmasti joskus käytettyä!

Luukku 23:


Borrow a kiss today and give it back!

23. luukusta paljastui söpö, vaaleanpunainen Glossy Kiss -huulikiilto sävyssä 05 Berry Kiss. Kerran olen ehtinyt tätä kokeilla ja hyvältä vaikuttaa. Tää on huulilla tosi kivannäköinen - ei juuri minkään värinen, mutta kimaltelee kivasti. 

Luukku 24:


Essence wishes you a very merry Christmas 

Luukusta 24 paljastui tuote, jota odotin eniten, nimittäin All About Nudes -luomiväripaletti. Tämän vuoden aikana oon innostunut käyttämään luomivärejä enemmän, ja tällä hetkellä ne kuuluvat jopa arkimeikkiini. Tätä palettia oli tietysti pakko testata heti jouluaattona, joten voin sanoa, että vaikutti erittäin hyvältä. Pigmenttiä on tarpeeksi, ja luomen pohjustusvoiteen kanssa pysyivät koko päivän hyvännäköisenä. Tämä paletti tulee ihan varmasti kovaan käyttöön!

Kokonaisuudessaan kalenteri oli ihan ok. Paljon tuli tosi kivoja tuotteita, mutta paljon tuli myös turhia, mikä ei tietenkään ole ihme varsinkaan tämän hintaluokan kosmetiikkakalenterissa. Tämän kalenterin perusteella en ostaisi Essencen kalenteria uudestaan, vaikka olihan tämä ihana piristys aamuihin. Täytyy ensi vuonna katsoa kalenterin sisältö etukäteen hieman tarkemmin, ja miettiä, että tarvitsenko kalenterin oikeasti :D 

2 kommenttia:

  1. Mä olin kyllä tosi pettynyt tähän kalenteriin. 2/3 tuotteista oli mulle aivan turhia. En halunnut spoilaantua, joten etukäteen tutkiskelut jäi välistä. Tuskin ostan ensi vuonna uudestaan, jossei ole aivan jotain spesiaalijuttuja tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä mäkin oon vähän pettynyt, vaikka katsoinkin kalenterin sisällön etukäteen. Jospa ensi vuoden kalenteri olisi parempi :)

      Poista