Sivut

sunnuntai 18. joulukuuta 2016

Essencen joulukalenteri 2016: Luukut 12-18


Jälleen on sunnuntai ja aika esitellä tämän viikon joulukalenteriluukut. Tämä onkin jo toiseksi viimeinen kalenteripostaus!

Luukku 12:


12. luukusta paljastui kynsitarroja. Tarrat ovat joulu-/talviaiheisia, mutta seassa on myös kukkatarroja. Mä en tykkää käyttää kynsitarroja, joten sinänsä nää on mulle vähän turhia, mutta nuo on kyllä niin söpöjä, että ehkä niitä jopa tulee käytettyä :D

Luukku 13:


Live, laugh, lash!

13. luukusta tuli I love extreme volume mascara. Tässä ripsarissa on todella iso harja, joka mun mielestä on vähän hankala, sillä onnistuin sotkemaan luomet sillä. Toinen ongelma on se, ettei tää ole vedenkestävä. Mun ripset on luonnostaan ihan tikkusuorat, eikä vesiliukoiset ripsarit pidä taivutuksia ollenkaan, joten niin kuin arvelinkin, tämäkin ripsari suoristi mun ripset, ja näytti sen takia kamalalta. Oon kuitenkin joskus tehnyt niin, että ripsien taivutuksen jälkeen laitan hieman vedenkestävää ripsaria ripsiin ja sen päälle sitten vesiliukoista ripsaria - toimii! Tämäkin ripsiväri siis tulee varmasti käyttöön sitten kun tämänhetkinen ripsari loppuu, sillä tuote vaikuttaa muuten ihan käyttökelpoiselta.

Luukku 14:


What happens under the mistletoe stays under the mistletoe

14. luukusta paljastui vinyylejä ranskalaisen manikyyrin tekemiseen. Tää luukku oli itse asiassa kiva yllätys, sillä mulla on tuollaiset "perusvinyylit" ihan lopussa, joten nyt voin taas tehdä ranskiksia. 

Luukku 15:


We are your little helpers for every day

15. luukusta paljastui viisi luomiväriaplikaattoria. Vasta ostin itselleni hieman laadukkaammat luomivärisiveltimet, joten nää on ehkä vähän turhia... Ehkä mä näillekin jotain käyttöä keksin.

Luukku 16:


Nails without nail polish are like cakes without frosting

16. luukusta tuli kynsilakka sävyssä Play With My Mint. Ihana minttulakka! Harmi vaan, että mulla on tämä lakka jo... 

Luukku 17:


Lipstick can't solve all problems, but it's a pretty good start

17. luukusta tuli huulipuna sävyssä 07 Natural Beauty. Olin luukkua avatessa todella innoissani, sillä uudet huulipunat ovat aina tervetulleita. Karu totuus iski kuitenkin päin kasvoja, kun katsoin sävyä tarkemmin - mulla nimittäin on juurikin tuo huulipuna jo ennestään. Siis ihan oikeesti, mulla on yksi Essencen huulipuna, niin miten on mahdollista, että joulukalenterista tulee juuri se sama?! Tää on niin tätä mun tuuria... Pettymys oli suuri, vaikka kyseinen huulipuna onkin hyvä. 

Luukku 18:


I believe in love, I believe in happiness, 
I believe in wishes that come true, I believe in pink,
 I believe in elves, I believe in the magic of Christmas

18. luukusta tuli musta kajaali. Tulee varmasti käyttöön :)

Sellaisia tuotteita tällä viikolla. Mä en oikeen tiedä, mitä mieltä olen tämän viikon luukuista. Kivoja tuotteita, mutta mua niin harmittaa tuo huulipuna ja kynsilakka. Saa nähdä, mitä ensi viikon luukuista paljastuu, toivottavasti ei ainakaan mitään sellaista, mitä mulla jo on.

4 kommenttia:

  1. Mä jätin Essencen kalenterin hankkimatta juuri sen takia, että omistan jo monet kalenterin tuotteista ja ne loput mitä en omista on mulle vähän turhia. Mutta hei, Essencen huulipunat on loppujen lopuksi sen verran pieniä, että tuskin tuplakappale hyvää huulipunaa haittaa ;) Mä oon jo ostanut yhdestä Essence-punasta toisen kappaleen. Toki ymmärrän, että olisi varmasti kiva testata uusiakin sävyjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä katsoin kalenterin sisällön ennakkoon, mutta en ilmeisesti tarpeeksi tarkasti D: Noh, ehkä oon viisaampi sit ensi vuonna :D Ja joo, totta! Ei tartte heti olla uutta ostamassa :D

      Poista
  2. Mäkin jätin juuri tuon vuoksi ostamatta kun tuotteita löytyy niin paljon itseltä, että väkisinkin harmittaisi tuplatuotteet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Mulla oli ennen kalenterin ostoa lähinnä vaan Essencen kynsilakkoja, niin en ajatellut ollenkaan, että voisi tulla tuplatuotteita. Jospa loput luukut ois kivoja :)

      Poista