Sivut

tiistai 6. joulukuuta 2016

Essencen joulukalenteri 2016: Luukut 1-6



Vihdoin joulukuu on täällä! Odotan joulukuuta aina ihan innoissani, ja tänä vuonna innostusta ei yhtään hellittänyt se, että ostin itselleni ensimmäisen kosmetiikkakalenterini. Mun oli tarkoitus tehdä ensimmäinen joulukalenteripostaus jo sunnuntaina, mutta päivän suunnitelmat muuttuivat sen verran, etten ehtinyt edes ottaa kuvia. Päätin siis julkaista tämän postauksen tänään, mutta seuraavat joulukalenteripostaukset tulevat sunnuntaisin.

Luukku 1:


Ensimmäisestä luukusta paljastui Extra Longlasting Eyeliner Pen. Tää tuli todellakin tarpeeseen, sillä mun piti vasta heittää edellinen rajaustussi roskiin kuivumisen takia. Yhden kerran oon kerennyt tätä testata, ja hyvältä vaikutti. Sain tarkat rajaukset piirrettyä, ja rajaukset myös pysyivät lähes koko päivän hyvänä.

Luukku 2:


Toisesta luukusta tuli Balmy Kiss -huulirasva sävyssä Beauty On The Go. Siis en kestä, miten ihanan näköinen tuo huulirasva on! Niin söpö! Jouduin kuitenkin pettymään, kun kokeilin tuotetta: sävy on mulle aivan liian vaalea, eli se näyttää mun huulilla ihan kamalalta. Tuote kuitenkin lupaa tehdä huulista superpehmeät, sillä se sisältää manteliöljyä, joten aion testata kotona ollessani, toimiiko huulirasva oikeasti.

Luukku 3:


Kolmannesta luukusta paljastui  All About Matt! - Fixing Compact Powder. Tästä puuterista oon kuullut pelkkää hyvää, joten olin todella innoissani kyseisestä tuotteesta. Pari kertaa oon ehtinyt kokeilla tätä puuteria, ja vaikuttaa kyllä tosi hyvältä!

Luukku 4:


Neljännestä luukusta tuli kynsilakka sävyssä Do You Speak Love?. Mulla ei tätä kynsilakkaa onneksi ennestään ollutkaan, joten tää oli todella mieluinen tuote. Do You Speak Love? on ihana tummanpunainen lakka, joka sopii hyvin jouluun, joten se ehkä tullaan näkemään mun kynsillä tässä joulun aikaan.

Luukku 5:


Viidennestä luukusta paljastui Kajal Pencil sävyssä White. En ole aiemmin omistanut valkoista kajaalia, vaikka sellaisen olen halunnut hankkia, joten tämä tulee varmasti käyttöön.

Luukku 6:


Kuudennesta luukusta tuli 10 kappaletta erilaisia lahjapakettikortteja. Tavallaan luukku oli pettymys, sillä onhan nuo pakettikortit aika turhia, enkä todellakaan haluaisi saada tuollaisia kosmetiikkakalenterista. On nuo kuitenkin söpöjä, joten varmasti myös näitä tulee käytettyä joululahjoihin. 

Kuuden ensimmäisen luukun perusteella oon erittäin tyytyväinen kalenteriin (lukuunottamatta lahjapakettikortteja), enkä millään malttaisi odottaa, että pääsen aukaisemaan loputkin luukut! Tää kalenteri kyllä piristää aamuja niin paljon :D Lisäksi luukuissa on aina joku kiva teksti, siitä siis plussaa!

Myöhemmin tällä viikolla esittelen vielä jouluisen lakkauksen, jonka tein viime viikonloppuna, joten seuraavaa postausta ei tarvitse odotella kauaa :)

4 kommenttia:

  1. Ihan samat tuoteet olen onnistunut omasta kalenteristani saamaan :) Ja kaikki muut kyllä itseänikin ilahduttivat paitsi noi pakettikortit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kalenterit ovat siis samanlaisia :) Joo, pakettikortit on kyllä turhia...

      Poista
  2. Tyhmää laittaa pakettikortteja kosmetiikkakalenteriin :/ Mä oon availlut noita luukkuja niin innolla etten edes huomannut niitä tekstejä ennen kuin näin jonkun instakuvassa :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mun mielestä kosmetiikkakalenterista pitäisi tulla vain ja ainoastaan kosmetiikkatuotteita...
      Haha :D Ne tekstit on kyllä söpöjä!

      Poista