Sivut

keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Sizzle


Vihdoin se on mun! Nimittäin Picture Polishin upea neonpinkki Sizzle. Ette usko, kuinka kauan olen kyseistä lakkaa himoinnut - aivan liian kauan! Oon aika pihi, joten Picturen Polishin lakkojen hinnat on aina kauhistuttanu mua. Viikonloppuna kuitenkin päätin, että nyt mä sen lakan tilaan. Niimpä sitten maanantaiaamuna pistin tilauksen menemään Cesarsshopille, ja heti seuraavana päivänä paketti kolahti postilaatikkoon. Voitte vaan kuvitella sitä ilon ja onnen määrää kun sain lakan käsiini :D




Tällä kertaa olin jo valmiiksi suunnitellut lakkauksen, joten siihen ei kulunut aikaa. Tein ensin leimadecalit tavalliseen tapaan, eli leimasin kuvion leivinpaperille ja väritin kuvion Sizzle:llä. En aluksi osannut millään päättää, minkä kuvion kynsille haluaisin, mutta lopulta päädyin kukkakuvioon, joka on BP-20-laatassa. Leimadecalien jälkeen lakkasin keskarit ja nimettömät valkoisella, muut kynnet Sizzle:llä. Lopuksi siirsin leimadecalit leivinpaperilta kynsille, mikä onnistui tällä kertaa onneksi ihan hyvin. Ei nuo decalit täydellisesti onnistuneet, mutta oon tyytyväinen. Lakkauksesta tuli kyllä superkiva, näitä kelpaa tuijotella!



Sizzle on siis mun ensimmäinen Picture Polishin lakka. Mun odotukset oli aika korkeella kyseisen merkin suhteen, koska sitä on lähes jokaisessa kynsiblogissa hehkutettu. Eikä Sizzle todellakaan tuottanut pettymystä! Lakka levittyy kynnelle täydellisesti, ja tuo sävy!! Tällaselle pinkkihullulle tuo sävy on täydellinen. Ja kaiken kruunaa vielä pienet glitterhiput. Pakko kyllä sanoa, ettei lakka peitä ihan täydellisesti, sillä vielä kolmen kerroksen jälkeen kärjet kuultaa hieman läpi. Tämä ei kuitenkaan tullut yllätyksenä, sillä luin peittävyydestä muista kynsiblogeista ennen tilaamista. Mun mielestä lakka kuitenkin peittää ihan riittävän hyvin, joten voin sanoa, että Sizzle on ihan täydellinen ♥ Ehdottomasti mun suosikki koko lakkakokoelmasta. Voi siis olla, että mun täytyy joskus hankkia lisää Picture polishin lakkoja... :D


Picture Polish - Sizzle
Essence - Wild White Ways
Essence - Stamp Me! black
BP-20-laatta

4 kommenttia:

  1. Yhden Picture Polishin jälkeen paluuta ei ole... Sizzle on kyllä aivan mahtava - myös yksi mun ekoista merkin lakoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sitä mä vähän pelkäänkin... :D

      Poista
  2. Siiiis aivan IHANA väri!! Todellakin täydellinen!

    VastaaPoista