Sivut

lauantai 22. lokakuuta 2016

Liukuvärjäys syksyisillä sävyillä

 


Mulla alkoi eilen syysloma, joten sen kunniaksi piti tietysti saada kynsille syksyinen lakkaus. En millään meinannut taas keksiä ideaa lakkaukseen, mutta sitten huomasin, miten hyvin Essencen Dare It Nude ja tummanpunainen True Love sopivat yhteen. Kaiken lisäksi molemmat käyvät mun mielestä syksyyn oikein hyvin. 

Lakkaamiseen ei kulunut kovin paljon aikaa, sen verran yksinkertainen lakkaus oli. Ensin tein pystysuoran liukuvärin True Love:lla ja Dare It Nude:lla nimettömien ja keskareiden kynsiin. Peukalot ja etusormet lakkasin tummanpunaisiksi ja pikkurillit nudella. Liukuvärin päälle leimasin pitsikuvion BP-02-laatasta mustalla. Leimaus sujui onneksi tällä kertaa ilman ongelmia. Lopuksi lakkasin kynsille vielä kerroksen mattapäällyslakkaa. Lakkaus onnistui mun mielestä hyvin, ja tykästyin näihin. Ainoastaan nuo pienet "möykyt" liukuvärikynsissä häiritsevät mua, ja kuvissa ne vielä oikein korostuu. "Möykyt" ovat siis meikkisienestä irronneita pieniä paloja... Ei anneta niiden kuitenkaan häiritä! 

Taas oli kaksia viikkoa postausten välissä, mikä ärsyttää mua ihan suunnattomasti. Yritän nyt ihan tosissani tsempata näiden julkaisujen kanssa! Suurin ongelma tällä hetkellä on varmastikin se, että mulla ei riitä ideat ja mielikuvitus lakkauksiin, vaikka lakkausintoa kyllä löytyy. Täytyy tässä joku päivä yrittää suunnitella lakkauksia jo etukäteen, ettei aina tarvitsisi käyttää niin paljon aikaa miettimiseen. Onneksi jouluun ei ole enää pitkä aika, sillä joulukynsiin mulla on vaikka kuinka paljon ideoita! :D


Essence - Dare It Nude
Essence - True Love
Essence - Stamp Me! black
BP-02-laatta

4 kommenttia:

  1. Nää on ihanat! ♥♥ Enkä mä edes tajunnut noita möykkyjä ennenkuin sanoit :D

    En malta odottaa sun joulukynsiä <3 Voihan niitäkin kohta jo alkaa tekemään, kun joulukalenteritkin on kaupoissa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!♥ Haha, oon niin itsekriittinen omien kynsien suhteen, että mulla ne kyllä pistää heti silmään :D

      Ja mä en malta odottaa, että pääsen tekemään niitä! Taidan kuitenkin jättää joulukynsien tekemisen joulukuulle :D

      Poista