Sivut

lauantai 9. heinäkuuta 2016

Synttärikynnet 2016



Mulla oli keskiviikkona kauan odotetut 18v synttärit. Mä en vaan voi käsittää, että mihin tää aika häviää!? Tunnen itteni edelleen 15-vuotiaaksi, vaikka olen muka täysi-ikäinen :D Eniten tässä täysi-ikäistymisessä oon oottanut ajokorttia, koska elämä helpottuu niin paljon, kun ei aina tarvitse olla vinkumassa vanhemmilta kyytiä. Mulla siis on inssi maanantaina, ette arvaakaan miten paljon mua jännittää...! Pitäkää siis peukut pystyssä!

Nyt kuitenkin asiaan, eli mun synttärikynsiin. Lakkasin kynnet tiistai-iltana, sillä keskiviikkona mulla oli niin paljon muuta tekemistä, etten millään olisi ehtinyt lakkailla kynsiä. Ennen lakkaamista kuitenkin lyhensin kynnet, koska etusormen kynnestä lohkesi kulma jokin aika sitten, ja pituusero häiritsi niin paljon, että päätin lopulta lyhentää myös muut kynnet. Mulla myös alkaa viikon päästä kesätyöt kaupassa, joten viimeistään siellä jokin kynsi lohkeaa.
Halusin tehdä kynsistä simppelit, mutta kuitenkin juhlavat, joten mieleeni tuli heti glitterliu'un tekeminen. Alunperin idean kynsiin keksi eräs ystäväni, sillä tein hänelle samanlaiset kynnet ylioppilasjuhliin, tosin hänen kynsiin laitoin lisäksi hopeita strasseja. Kynsistä tuli todella näyttävät, vaikka itse sanonkin, joten halusin ehdottomasti toteuttaa idean myös omiin kynsiini.

Ensin tein glitterliu'un Essencen On Air! -glitterlakalla kaikkiin kynsiin. Glitterliu'un päälle asettelin vanupuikkoa apuna käyttäen kultaisia glitterlastuja Rimmelin Queen Of Bling -lakasta. Lopuksi vielä kerros päällyslakkaa, ja kynnet olivat valmiit. Todella yksinkertaiset, mutta niiin tyylikkäät! Tykkäsin näistä kynsistä tosi paljon,ja livenä nää näytti vielä hienommilta kuin kuvissa! Mitä mieltä te ootte? :)


Essence - On Air!
Rimmel - Queen Of Bling

8 kommenttia:

  1. Uu on kyllä tyylikkäät ja upeat kynnet. :^) On kyllä nii totta tuo et ei tarvi ruinata kyytiä koko ajan ku on kortti. Nii paljo helpompaa ku saa mennä miten huvittaa. Itellä oli kans inssi vähä päälle viikko sitte, läpi meni vaikka jännityksen takia tuli muutama virhe :D Et tsemppiä! Ja vielä se lisäys et jep ihan pentuhan sitä vielä on vaikka onki täysikänen. >_<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hei onneks olkoon kortista, jospa se mullakin menis läpi! :D ja joo, se on kyl totta! :D

      Poista
  2. Kauniit nää on! <3 Ja onnea täysikäsyydestä ja tsemppiä inssiajoon! <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kauniit kynnet! Synttärionnea ja tsemppiä inssiin! :)

    VastaaPoista