Sivut

keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Ranskalainen manikyyri strasseilla ja kukalla




Sain jo aikoja sitten Born Pretty Storelta yhteistyön kautta testattavaksi strassipurkin, jossa on erikokoisia, hopeita strasseja. Oon käyttänyt näitä strasseja jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta vasta nyt esittelen ne täällä. Lähtökohtana lakkaukseen oli siis se, että täytyy käyttää strasseja. Jouduinkin aika kauan miettimään ideaa, ihan senkin takia, että mulla on muutenkin viime aikoina lyönyt pää ihan tyhjää kynsien suhteen. Lopulta kuitenkin päätin tehdä ranskalaisen manikyyrin, koska en oo pitkään aikaan tehnyt ranskista. 

Ensin tein ranskiksen kaikkiin kynsiin Essencen Candy Love -lakalla, vinyylien avulla. Lakkasin kaikkiin kynsiin myös kerroksen I ♥ Magic -glitterlakkaa. Vasemman käden nimettömän kynteen maalasin akryylimaaleilla kukan, en edes yrittänyt maalata oikean käden nimettömään. En tiedä miksi, mutta mun mielestä tuosta kukasta tuli jotenkin tosi hassun näköinen. Ehkä se johtuu muodosta. Joka tapauksessa oon siihen ihan tarpeeksi tyytyväinen, joten en aloittanut alusta. Muihin kynsiin lisäsin vain strasseja. Tykkään kyllä näistä kynsistä kukan hassusta muodosta huolimatta. Käsinmaalausta pitäis ehottomasti harjotella enemmän, mutta mulla meinaa aina mennä hermot siinä hommassa, joten se jää väkisinkin vähemmälle.

Mulla alkoi viime viikolla kesätyöt, joten kynsien lakkaaminen on taas vähän jäänyt, kun en iltaisin jaksa lakkailla. Tää epäsäännöllinen postaaminen ärsyttää mua itteeni tosi paljon, mutta yritän nyt tosissaan tsempata kesän aikana. Toivottavasti näitä mun postauksia vielä joku jaksaa lukea! :D ♥



Essence - Candy Love
Essence - I ♥ Magic


Koodilla ZEL91 saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista.

*Strassit saatu yhteistyön kautta. En hyödy linkeistä tai koodista mitenkään.

8 kommenttia:

  1. Ihanat
    Blogissani kynsiaiheinen arvonta jos kiinnostaa http://eekunelm.blogspot.fi/2016/06/arvonta.html

    VastaaPoista
  2. Khyllä mää ainaki jaksan ootella sun postauksia. Ja ymmärrän tosi hyvin, ku itelläki on pikkasen kynsien lakkaus jääny töitten ja muitten kiireiden takia. :D Oih, jälleen upeat kynnet. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että jollain muullakin on sama ongelma! :D
      Ja kiitos paljon :)

      Poista
  3. Onpas todella kaunis lakkaus! :)

    VastaaPoista