Sivut

lauantai 2. huhtikuuta 2016

Ruusuleima


Viime postauksessa valittelin sitä, miten mulla on ideat ihan hukassa kynsien suhteen. Alkuviikolla sain kuitenkin Born Pretty Storelta paketin, jossa oli uusia testattavia tuotteita. Heti tuli lisää intoa ja inspiraatiota kynsiin!

Paketista löytyi ihana BP-73 -ruusulaatta, jota oon jo pitkään ihastellut muissa kynsiblogeissa. Ja vihdoinkin sain sen itselleni, arvatkaa vaan olinko innoissani! Halusin tietysti heti päästä testaamaan laattaa, mutta koska mulla on koeviikko taas menossa, niin jouduin odottamaan viikonloppua. Tänään pääsin vihdoinkin testaamaan laattaa kokeisiin lukemisen ohella. 

Lakkasin keskareiden ja nimettömien kynsiin ensin kolme kerrosta Essencen Our Sweetest Day -lakkaa. Lakan kuivuessa laitoin muihin kynsiin Essencen Turn The Lights On! -lakkaa. Our Sweetest Day:n päälle leimasin valkoisella ruusukuvion BP-73 -laatasta. Oon huomannut, ettei mulla oikein onnistu koko kynnen leimaaminen, aina jää aukkoja. Niin kävi myös tällä kertaa, mutta en jaksanut aloittaa alusta. Nooh, harjoitus tekee mestarin, kai... Lopuksi laitoin kynsiin vielä pari strassia.

Mua niin harmittaa, kun kamera vääristää kynnet ihan täysin. Tai no eihän se kameran vika ole, vaan kuvaajan. Livenä nämä kynnet näyttävät paljon paremmilta. Kuvasta ei todellakaan välity esimerkiksi Our Sweetest Day:n kimaltelu, joka on aika suuressa roolissa kynsiä katsottaessa. Onneksi kohta pääsee taas ottamaan kynsikuvia ulkona päivänvalossa! Huonoista kuvista huolimatta tykkään näistä kynsistä tosi paljon, vaikka tosi simppelit ovatkin :)




Essence - Turn The Lights On!
Essence - Our Sweetest Day
Konad - valkoinen leimauslakka


Muistakaa, että saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista koodilla ZEL91

*Laatta saatu yhteistyön kautta. En hyödy linkeistä tai koodista mitenkään.

6 kommenttia: