Sivut

sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Ruusuja ja pilkkuja


Oon aina ihastellut muiden tekemiä ruusukynsiä, joissa ruusut on yhdistetty pilkku- tai raitakuosiin. Olen itsekin monta kertaa yrittänyt tehdä sellaisia, mutten kuitenkaan koskaan ole onnistunut. Kun sitten törmäsin Instagramissa Kathyn (kt_tk1) tekemiin ruusukynsiin, päätin, että tällä kertaa onnistun, ja päädyin apinoimaan kynnet. Ja niin onnistuinkin, ainakin paremmin kuin edellisinä kertoina.

Aloitin lakkaamalla keskarit ja nimettömät Essencen valkoisella. Valkoisen lakan päälle tein dotting toolia apuna käyttäen pilkkuja Kikon Mint Milk:llä. Sen jälkeen aloitin ruusujen maalaamisen. Tässä vaiheessa mulla menee aina pieleen, ja niin meni tälläkin kertaa nimettömän kohdalla. Keskarit kuitenkin onnistuivat suht. hyvin, joten annoin niiden olla. Nimettömiin en viitsinyt enää kokeilla ruusujen maalaamista uudestaan, joten laitoin koristeeksi vain hopean niitin. Muut kynnet lakkasin Mint Milk:llä, ja myös niihin lisäsin hopeat pyöreät niitit.

Ruusut eivät onnistuneet täydellisesti, mutta jospa ne kuitenkin ruusuiksi tunnistaa! :D Mun mielestä näistä kuitenkin tuli tosi kivat ja onnistuneet kynnet, ja oon tyytyväinen lopputulokseen :) Mitäs te tykkäätte?


Kiko - Mint Milk
Color Club - Green
Essence - The White Bunny
Essence - #lucky
Essence - yummy gummy
Essence - Sweet At First Sight

14 kommenttia: