Sivut

lauantai 23. huhtikuuta 2016

Perhosia



Mun on jo aikoja sitten pitänyt tehdä perhoskuvioiset kynnet, mutta oon vaan tyytynyt ihastelemaan muiden luomuksia. Olen ajatellut, etten kuitenkaan onnistuisi kuvion maalaamisessa, ja sitten menisi hermot. Tänään kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni, ja lakkasin kynsille perhoskuviot.

Aloitin kynsien lakkaamisen tietenkin valitsemalla ensin lakat. Olisin ehkä halunnut toteuttaa liukuvärin jollain muilla sävyillä kuin pinkillä, mutta koska mulla ei ollut ihan hirveästi aikaa, turvauduin pinkkiin, koska noh, pinkki liukuvärjäys toimii aina :D Toteutin liukuvärjäyksen siis Essencen eri sävyisillä pinkeillä: Yummy Gummy, Sweet At First Sight ja # lucky. Aluksi en ollut tyytyväinen liukuväriin, mutta loppujen lopuksi se näyttääkin tosi kivalta. Liukuvärjäyksen päälle laitoin kerroksen Essencen I ♥ Magic -glitter, minkä jälkeen aloitin perhoskuvioiden maalaamisen mustalla akryylimaalilla ja ohuella siveltimellä. Eihän noista kuvioista millään tavalla täydelliset tullut, mutten sitä odottanutkaan. Onnistuin mielestäni kuitenkin oikein hyvin verrattuna siihen, etten koskaan aiemmin ole kyseistä kuviota kokeillut maalata. Maalailun jälkeen tein vielä valkoisia pilkkuja dotting toolia apuna käyttäen. 

Pakko sanoa, että mä tykkään näistä kynsistä kyllä tosi paljon! Olin ihan varma, että kynnet epäonnistuisivat, ja sitten ärsyttäisi, mutta toisin kävi. Ei nämä täydelliset ole, mutta oon tosi tyytyväinen, näitä jaksaa katsella vähän pidempäänkin :) Kuvissa näkyy ärsyttävästi kaikki pienetkin virheet, jotka eivät livenä katsoessa näytä miltään, mutta toivottavasti se ei häiritse teitä!


Essence - Yummy Gummy
Essence - Sweet At First Sight
Essence - # lucky
Essence - I ♥ Magic 
Essence - The White Bunny

12 kommenttia:

  1. Huh näähän on upeat! Virheetöntä jälkiä. ♡

    VastaaPoista
  2. Todella upeat, ei kyllä huomaa, ettet ennen olisi tehnyt! Ja se on kyllä totta, että kuvissa aina näkee ne pienetkin virheet, mutta luonnossa kynnet on kyllä lähes poikkeuksetta kauneimmillaan. :D

    VastaaPoista