Sivut

torstai 28. tammikuuta 2016

Simpukoita ja meritähtiä


Mulla alkoi tänään koeviikko, ja mun pitäis tälläkin hetkellä olla lukemassa. Sen sijaan päätin kuitenkin tulla esittelemään teille kynnet, jotka lakkasin viime viikonloppuna. Oli tarkoitus kirjoittaa jo viikonloppuna, mutta koulun ja lukemisen takia en sitten kerennytkään. 

Oon monta kertaa ihaillut Annin ja elleandish:n tekemiä "merikynsiä", joten saadessani Born Pretty Storelta testattavaksi simpukka- ja meritähtiniittejä, päätin kokeilla itsekin. 
Aloitin kynsien tekemisen lakkaamalla kynnet valkoisella, jotta liukuväri erottuisi paremmin. Sitten tein liukuvärin käyttäen Essencen I nude it, Bubble bath ja Blue bubble di blue -lakkoja. Liukuväri onnistui hyvin, ja olin sillä hetkellä todella tyytyväinen kynsiin. Sitten jouduin kokeilemaan ensimmäistä kertaa water spotted -tekniikkaa. Se sujui kaikkea muuta kuin hyvin. Kokeilin erilaisia suihkutettavia aineita, eri lämpöistä vettä, eikä mikään toiminut. Lakka ei joko levinnyt vedenpinnalle, tai sitten suihkutettaessa lakka ns. "kutistui". Kun olin sen sata kertaa yrittänyt, niin luovutin. En kuitenkaan halunnut luovuttaa kokonaan, joten yritin seuraavana päivänä uudestaan - ja onnistuin! Sain onnistuneen lopputuloksen siis huoneenlämpöisellä vedellä ja Victoria's Secretin body mist:lla. 
Water spottedin jälkeen lakkasin nimettömät I nude it:lla. Lopuksi lisäsin kynsiin vielä helmenpuolikkaita ja meritähti- ja simpukkaniittejä. 

Loppujen lopuksi näistä kynsistä ei edes tullut kovin hienot. Water spotted ei onnistunut niin hyvin kuin olisin halunnut, se oikeastaan mun mielestä pilasi nämä kynnet. Kuvissa kynnet näyttävät huonommilta kuin livenä, koska jostain syystä kuvat eivät onnistuneet ollenkaan. Kuvissa liukuväri ja water spotted näkyvät paljon huonommin, minkä takia mun teki mieli jättää koko kynnet julkaisematta. Tässä nää nyt kuitenkin on, mitä mieltä te ootte?



Essence - The White Bunny
Essence - Blue Bubble di Blue
Essence - Bubble Bath
Essence - I Nude It


Muistakaa, että saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista koodilla ZEL91

*Niitit ja helmenpuolikkaat saatu yhteistyön kautta. En hyödy linkeistä tai koodista mitenkään.

16 kommenttia:

  1. Nii että mitä, meinasit jättää julkaisematta, huhhuh! Hyvä ettet tehny nii koska nää on aivan sairaan upeat ja onnistuneet. <3 Iihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon! ♥ Kai mä sitten oon niin perfektionisti kynsien suhteen, että pienetkin epäonnistumiset pilaavat omat kynnet :D

      Poista
  2. Pyh, en ymmärrä mistä puhut. Nää on kans niin kauniit! Ihanan piristävää nähdä tällasia lakkauksia lumihiutalekynsien joukossa.

    VastaaPoista
  3. Nyt nyt! Mun mielestä nää on ihanat ja hyvin oot onnistunut!! :)

    VastaaPoista
  4. Siis mitäh! Nää on ihan mielettömän upeat ja onnistuneet, mä rakastuin heti ♥♥

    Ja tuohon water spottediin sellainen juttu, että löytyykö sulta Ginan valkoista? Mä oon huomannut että se toimii esim. vesimarmoroinnissa paljon paremmin kuin Essencen valkoiset kun on sellaista ohkaisempaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos paljon! ♥

      Hei kiitti vinkistä! Löytyy kyllä Ginan valkonen, mutta se on jo niin kuivahtanut, että täytyy varmaan käydä ostamassa uusi :D

      Poista
  5. Hienolta näyttää munkin mielestä :)

    VastaaPoista
  6. Mä kyllä itseasiassa tykkään näistä! Ymmärrän kyllä sen, että jos oma visio ei onnistu, niin ei itse tykkää. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo, ei pitäis aina pyrkiä täydellisyyteen, mutta minkäs teet :D

      Poista
  7. Ihanat <3 Mulla on kaikki simpukka-ym roju hankittuna merikynsiä varten mutta vielä toteutus puuttuu. Liikaa ideoita, liian kestäviä lakkauksia :)

    VastaaPoista