Sivut

keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Vuoden 2015 parhaat kynnet

Vuosi 2015 alkaa olla ohi, ja on aika jälleen tehdä koostepostaus vuoden parhaista kynsistä. Vuosi 2015 on blogin osalta ollut hyvä, koska mun postausennätys meni rikki :D Tosin mua hävettää siltikin tää mun todella epäsäännöllinen postaustahti verrattuna muihin blogeihin. Positiivista on kuitenkin se, että olin blogin puolella paljon aktiivisempi kuin vuonna 2014.

Tänä vuonna mun kynsillä nähtiin todella paljon kukkia, minkä takia oon kehittynyt käsinmaalaamisessa. Kukkia tullaan myös jatkossa näkemään täällä :D Mulla ei ole ollut mitään vesimarmorointihaasteita yms, mutta olisi ihan kiva sellastakin joskus kokeilla.
Helmikuussa aloitin 31 päivän kynsihaasteen, joka oli tarkoitus tehdä loppuun tämän vuoden puolella, mutta en ole sitten kuitenkaan saanut sitä tehtyä. Noh, ensi vuonna sitten :D

Tämän enempää en tähän postaukseen höpöttele, joten tässä tulee mun mielestä vuoden 2015 kymmenen parasta lakkausta:









Day 10: Gradient Nails

 
Day 14: Flowers




Lumihiutaleita


Joulukynnet nro 2



Toivottavasti vuosi 2016 tulee olemaan mahtava. Blogiin olen ainakin miettinyt pieniä muutoksia, saa nähdä mitä vuosi 2016 tuo tullessaan :) 
Haluan myös kiittää teitä ihania lukijoita kuluneesta vuodesta! Teidän kommentit piristää mua aina todella paljon! Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos!

   Mitkä kynnet ovat teidän lempparit?


8 kommenttia:

  1. Nuo liukuvärjätyt vaaleanpinkit glitterit on aivan älyttömän kauniit. <3 Ja sitten nuo lumihiutaleet ja ja ja kaikki. :D <3

    VastaaPoista
  2. Ihania lakkauksia :) tuo sininen lumihiutalelakkaus taitaa olla oma lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, itsekin tykkään kyllä paljon noista lumihiutalekynsistä! :)

      Poista
  3. Tykkään eniten noista lumihiutaleista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne onnistui munkin mielestä tosi hyvin :)

      Poista
  4. Oijoih nää on kaikki ihan mielettömiä! Erityisesti rakastuin pinkkeihin liukuvärikynsiin strasseilla ja joulukynsiin nro 2! Mutta kaikista näistä on kyllä pakko tykätä <3

    Huikeaa alkanutta vuotta sinulle :)

    VastaaPoista