Sivut

maanantai 21. joulukuuta 2015

Joulukynnet nro 4



Eikös olekin mielikuvituksellisia nämä mun joulukuun otsikot? :D Mä oon ihan surkea otsikoimaan, mutta ehkä otsikot ei kuitenkaan ole se tärkein asia tässä blogissa. Joka tapauksessa, sain lakattua tämän vuoden neljännet joulukynnet viikonloppuna. Taas punaista, kukkia ja kultaisia strasseja, niin kuin näissä pari viikkoa sitten tehdyissä kynsissä, mutta mun mielestä tuo yhdistelmä vaan on niin jouluinen.

Aloitin lakkaamisen ranskiksen tekemisellä. Tein punaisen ranskiksen valkoisilla ja kultaisilla raidoilla peukaloiden, keskareiden ja nimettömien kynsiin. Sen jälkeen maalasin ranskiksen kaveriksi kukkia ja lisäsin kultaiset microhelmet. Lopuksi lakkasin muut kynnet Essien kirkkaanpunaisella Fifth Avenue -lakalla ja lisäsin koristeeksi kultaisia strasseja. 
Mun mielestä näistä kynsistä tuli oikein kauniit, tykkään näistä itse tosi paljon. Nämä lakkaukset pysyvätkin kynsillä aatonaattoon asti, jolloin sitten lakkaan jouluaaton kynnet. Saa nähdä mitä keksin, tällä hetkellä ei ole vielä mitään ideaa :D

Mitä mieltä olette kynsistä?

8 kommenttia:

  1. Wau, onpas komeat joululakkaukset - kuten myös parit aiemmat joulukyntesi, joita en ole erikseen kommentoinut.

    Hyvää Joulua!

    VastaaPoista
  2. Upeat kynnet! Sellaiset hiukan erilaiset, mutta toimii hienosti!

    VastaaPoista
  3. Aksenttikynnet on oikein näyttävät - ja voisin ihan hyvin kuvitella ne myös joulun ulkopuolelle :)

    VastaaPoista