Sivut

lauantai 5. joulukuuta 2015

Joulukynnet nro 2



Joulukuu = paljon joulukynsiä. Näin ainakin mulla :D Täällä tuskin tullaan nyt joulukuun aikana näkemään kovin paljon muita kuin joulukynsiä, koska mä oon ihan jouluihminen! Nyt on vaan ollut inspiraatio joulukynsiin vähän hukassa, mutta enköhän mä jotain keksi ;) 

Sain hetki sitten Born Pretty Storelta testattavaksi muutaman tuotteen, joista yksi on ohut sivellin. Innoissani halusin tietenkin heti päästä sitä testaamaan, ja päädyin maalaamaan kynsille jouluisia kukkia. Ensin siis maalasin kukat Essien Fifth avenue:lla keskareihin ja nimettömiin. Sen jälkeen rajasin kukat kultaisella akryylimaalilla, ja lisäksi tein kiekuroita. Maalaamisen jälkeen lakkasin muut kynnet Fifth avenuella. Lopuksi lisäsin kynsiin kultaisia strasseja ja microhelmiä.

Mun mielestä mä onnistuin ihan hyvin. Kynsistä tuli jouluiset värien ansiosta, mikä oli tarkoituskin. Kultainen ei ollut kukkien rajaukseen ehkä maailman paras väri, mutta ihan hyvältä (ja ainakin jouluiselta) se kuitenkin näyttää. Käsinmaalaaminenkin onnistui uuden siveltimen takia yllättävän hyvin, vaikkei kukat täydellisiä olekaan.

P.s. Blogilta löytyy nyt myös instagram-tili nimimerkillä @emmulinkynsiblogi


Essie - Fifth avenue
Kultainen akryylimaali



Sain siis Born Pretty Storelta testattavaksi siveltimen. Oon jo pitkään etsinyt tarpeeksi ohutta sivellintä, joka soveltuisi käsinmaalaamiseen, joten olin innoissani tästä tuotteesta. Ja se kyllä ylitti odotukset! Tällä siveltimellä saa tehtyä todella tarkkaa jälkeä. Käsinmaalaaminen on ollut mulle aina tosi vaikeaa, eikä mulla ole ollut motivaatiota harjoitella sitä. Tämä sivellin kuitenkin muutti suhtautumiseni käsinmaalaamiseen. Käsinmaalaaminen muuttui kertaheitolla paljon helpommaksi! En siis todellakaan väitä, että se olisi helppoa, mutta oikeanlainen sivellin helpottaa sitä huomattavasti. Plussana tuotteessa on myös ihana ulkonäkö - pinkkiä ja koristekiviä ♥ Siveltimen paksun varren ansiosta sivellin on kädessä ns. hyvän tuntuinen. Jatkossa saatatte nähdä täällä vähän enemmän käsinmaalaamista!


Muistakaa, että saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista koodilla ZEL91

*Sivellin saatu yhteistyön kautta. Mielipiteet ovat omiani, enkä hyödy linkeistä tai koodista mitenkään.

12 kommenttia:

  1. Wautsi miten upeat kynnet oot loihtinut! :)

    VastaaPoista
  2. Kauniit maalaukset :) Varsin houkuttelevalta näyttää tuo sivellin!

    VastaaPoista
  3. Niin upeat kynnet, että! Osaispa itekki, kukat on niin vaikia yrittää maalata ite. :D

    VastaaPoista
  4. Oijoih miten upea lakkaus! Nuo kukkaset on suorastaan täydelliset ♥♥ Ja hei, ihanaa kuulla että sä oot löytänyt noin passelin siveltimen, itsellä on vielä "Se Oikea" etsinnässä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Nena Sofia! <3
      Toivotaan, että säkin löydät pian "Sen Oikean" ;D

      Poista