Sivut

tiistai 20. lokakuuta 2015

Day 20: Water Marbled




Vihdoinkin mulla on kauan odotettu syysloma! Olin viikonlopun reissussa, mikä selittää sen, miksi en oo vielä loman aikana kerennyt lakata kynsiä. Uudet kynnet kuitenkin lakkaan varmasti huomenna, koska haluan päästä testaamaan uusia Essencejäni, jotka ostin reissun aikana!

Tämän postauksen kynnet tein reilu viikko sitten. 31 päivän kynsihaasteen 20. aihe on vesimarmorointi, jota odotin innolla. Tässä blogissa ei pahemmin oo nähty vesimarmorointia, mikä johtuu ihan omasta laiskuudestani. Mun on pitäny vaikka kuinka monta kertaa vesimarmoroida, mutta aina kuitenkin jostain syystä muutan suunnitelmaa. Nyt mun oli kuitenkin ns. pakko vesimarmoroida, joten valitsin lakat ja aloitin marmoroinnin.

En oo vielä(kään) tehnyt minkäänlaisia syksykynsiä, joten valitsin vesimarmorointiin syksyisen OPI:n A Roll in The Hague -lakan. Oranssin kaveriksi valitsin Essencen vaalean I'm so fluffy:n. Ajattelin, ettei kynsistä tulisi yhtään mitään, koska en ollut marmoroinut niin pitkään aikaan. Osasin kuitenkin valita hyvät lakat, ja yllätin itseni, kun onnistuin paljon paremmin kuin odotin. Eihän nuo nyt täydelliset ole, ja ilmakupliakin tuli, mutta oon erittäin tyytyväinen. Vesimarmoroinnin tein siis vain keskareihin ja nimettömiin, muut kynnet lakkasin I'm so fluffy:lla. Tykkäsin ainakin itse näistä kynsistä paljon, mitäs mieltä te ootte? 

Pahoittelen karun näköisiä käsiäni ja kynsinauhojani! Tajusin vasta kuvia muokatessa, että unohdin rasvata kädet ja kynsinauhat ennen kuvien ottamista, enkä siinä vaiheessa enää tietenkään jaksanut mennä ottamaan uusia kuvia. Mun kädet alkaa näin syksyisin kuivua todella paljon, talvella ne sitten ovat ihan kuivat koppurat. Kuvat ovat muutenkin hieman huonoja ulkona kuvaamisesta huolimatta, koska kynsille osui ärsyttävä heijastus. Kyllä näistä nyt kuitenkin jotain selvää saa :D 


OPI - A Roll in The Hague
Essence - I'm so fluffy


6 kommenttia: