Sivut

lauantai 19. syyskuuta 2015

Kauneimmat lakkaukseni top 10

Edellisessä postauksessa näitte mun kauheimmat lakkaukset, joten tänään vuorossa on kauneimmat lakkaukseni top 10. Näistä suurin osa on tältä vuodelta, ja varmaan ymmärrätte edellisen postauksen perusteella, ettei tähän listaan kuulu yhdetkään blogin alkuaikoina tehdyt kynnet :D

Oli ihan mahdotonta yrittää laittaa näitä parhausjärjestykseen, joten nämä eivät ole missään järjestyksessä, vaikka olenkin ne numeroinut.


10. Yksinkertaiset, mutta niiin kivat leopardikynnet. Mun mielestä toi sininen käy leopardikuvion kanssa niin hyvin yhteen!


9. Mä niin muistan sen tunteen, kun sain vihdoin ja viimein ruusut onnistumaan. Tykkäsin näistä kynsistä todella paljon, ja tykkään edelleen!


8. Toiset ruusukynnet tähän perään :D Näissä kynsissä ruusut onnistuivat vielä paremmin kuin edellisissä, joten olin näihin tosi tyytyväinen. Ja olen edelleenkin sitä mieltä, että nää on kauniit.


7. Näihin mä tykästyin heti lakattuani. Nudepohja, jossa pilkuttelua kirkkailla väreillä, toimii! 


6. Pinkki liukuväri, glitterlakka, ja strassit toimii aina, eikö vaan? ;)



5. Vaikka valittelin kynsien sotkuisuutta näitä postatessani, tykkäsin näistä hirmuisesti. Oon todella tyytyväinen noihin kuviohin, en ois ikinä uskonu, että saan tehtyä noin tarkkaa jälkee! :D


4. Näihin kynsiin en ihastunut heti. Näitä kynsiä postatessa taisin sanoa, että nämä ovat epäonnistuneet, mutta näin jälkeenpäin mä tykkään näistä tosi paljon. Erityisesti tykkään keskisormen kynnestä.


3. Nämä taitaa olla tämän postauksen vanhimmat kynnet, yli vuoden vanhat. Mä kuitenkin tykkään näistä tosi paljon, kukat on onnituneet ja värit sopivat yhteen.


2. Olin näistä kynsistä niin ylpeä! Onnistuin ensimmäistä kertaa lakkaamaan kynsille kokonaisen kukan. Pinkit kukat nudepohjalla näyttää kyllä tosi kivalta!


1. Nämä kynnet tein aika vasta, muistaakseni elokuussa. Tykkään näistä todella paljon, kukat ovat onnistuneet ja kokonaisuus näyttää muutenkin erittäin hyvältä.

Siinä oli mun kauneimmat lakkaukset. Vain neljät kynnet ovat sellaiset, joissa ei ole ollenkaan kukkia, muissa on! Varmaan ihan sanomattakin selvää, millaisia kynsiä tykkään tehdä :D 
Toivottavasti tykkäsitte! ♥

12 kommenttia:

  1. Hyvät kynnet oot valinnut tähän, ovat nimittäin kaikki äärettömän kauniita! :)

    VastaaPoista
  2. Hieno kavalkadi! 2., 4. ja 6. ovat suosikkejani. Noi pinkit liu'ut on kaikesta barbimaisuudestaan huolimatta jotenkin tosi hienot! 😊 Ja nro 4. on todellakin mielenkiintoinen skittlette, jossa tuo vihreän alta pilkottava pitsikuvio on aivan lyömätön. Pitäisiköhän lainata sulta ko. ideaa..? ;)

    VastaaPoista
  3. Vau, en osaa sanoa omasta mielestä hienoimpia ku kaikki on niin upeita, sää oot kyllä taitava! :)

    VastaaPoista
  4. Todella kauniita lakkauksia <3

    VastaaPoista