Sivut

sunnuntai 9. elokuuta 2015

Day 13: Animal Print





Eilen päätin pitkästä aikaa jatkaa 31 päivän kynsihaastetta. Haasteen 13. aihe on eläinprintti, ja koska halusin mennä sieltä, mistä aita on matalin, päädyin leopardiprinttiin. En edes muista, millon oon viimeksi tehnyt leopardikynnet, jostain syystä tulee tosi harvoin tehtyä.

Mietin pitkään, miten toteuttaisin nämä kynnet. Päädyin lopulta helppoon ratkaisuun: skitlette, jossa keskarissa ja nimettömässä on leopardiprintti, ja muut kynnet jollain kirkkaalla lakalla. Halusin ehdottomasti testata Essencen Electriiiiiic -lakkaa, joten lakkasin sillä etusormen, pikkurillin ja peukalon. Sinisiin kynsiin lisäsin vielä hopeat niitit. Leopardikynsiin lakkasin pohjalle Essencen I nude it -lakkaa, minkä jälkeen tein dotting toolilla leopardikuvion. Musta lakkani on jo hieman tahmeaa, joten kynsille tuli sotkua. Kuvissa se ei kuitenkaan onneksi näy niin pahasti. Nämä kynnet on simppelit, mutta kuitenkin tosi kivat, tykkään!

Niin kuin edellisessä postauksessa taisin mainita, olin kesätöissä kaupassa. Mun kynnet meni siellä niin huonoon kuntoon, että mun oli pakko lyhentää niitä ihan reilusti. Saatte nyt sitten vähä aikaa katsella nysäkynsiä :D Vähän mua kyllä ärsyttää, mutta toisaalta, vaihtelu virkistää. Ja mun kynnet onneksi kasvaa tosi nopeesti!


Rimmel - Black out
Essence - Electriiiiiic
Essence - Dare it nude
Essence - I nude it

Ootteko muuten huomanneet, että mä käytän nykyään melkein aina Essencen lakkoja? :D Ainakin musta tuntuu siltä! Essencet vaan on parhaita ;)

10 kommenttia:

  1. Essence tuntuu kyllä olevan hyvä merkki, nyt kun itsekin kokeilin. Ja niin ihania ne pikkupullot! :D Kivat leopardit, eikä kynnetkään nyt pahalta näytä tuon pituisina. Voi toki johtua siitä, että omanikin on niin lyhyet niin oon tottunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, essencet on ihania! :D
      Kiitos paljon! :)

      Poista
  2. Ihanat leopardit ja tuo sininen on hyvä valinta kaveriksi :)

    VastaaPoista
  3. Essence vaan osaa olla ihan mahtava merkki. <3 Ja tosi kauniit kynnet, söpöt lyhyenäki. :)

    VastaaPoista
  4. Essence on täyttä rakkautta. <3
    Kynnet on todella nätit ja hyvin sopii yhteen sininen ja leoprintti. :)

    VastaaPoista
  5. Oijoi mikä lakkaus, aivan upea! Sähkönsininen ja pantterikuosi sopii niiin täydellisesti yhteen <3

    Ps. Essencet on kyllä ihan huippuja, itsekin käytän niitä kovasti nykyään! :)

    VastaaPoista