Sivut

lauantai 25. heinäkuuta 2015

Epäonnistunut leimaus



Sain jo keväällä Born Pretty Storelta testattavaksi leimauslaattoja, joista kaksi olen jo täällä blogin puolella esitellyt. Tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja testata pitkästä aikaa yhden laatoista.

Tein todella simppelit kynnet, koska mä en millään keksinyt, millaiset kynnet voisi tehdä kynsilakkaleimojen kaveriksi. Lakkasin peukalon, etusormen ja keskisormen Essencen Bubble Bath -lakalla. Mä en kovinkaan usein lakkaa kynsiäni sinisellä lakalla, mutta Bubble Bath on niin kaunis, pastellinsininen lakka, että halusin ehdottomasti ostaa sen. Ehkäpä jatkossa mun kynsillä nähdään enemmän sinistä ;) Bubble Bathin jälkeen leimasin keskariin kynsilakkapullon ja nimettömään koko kynnen kuvion. Pikkurilliin halusin kokeilla Essencen Sparkles in a bottle -lakkaa, joka on mun mielestä mielettömän upea glitter/tekstuurilakka.

Näitä kynsiä tehdessä ei mennyt kaikki ihan putkeen, sen huomaa lopputuloksestakin. Ensinnäkin olisin ehdottomasti halunnut leimata keskariin tuon "Keep calm and polish on" -kuvion, mutta en vaan mitenkään saanut leimattua sitä kynnelle suoraan. Kuvio oli ihan vinossa, eikä osa kirjaimista näkynyt, joten muutaman leimausyrityksen jälkeen luovutin. Noh, ei siinä mitään, onhan tuo kynsilakkapullokin ihan kiva, mutta luulen, että teksti olisi ollut parempi.
Toisena sitten tuo nimetön... Huomasin vasta kuvia katsellessa, että nimettömän lakkapulloista puuttuu nuo "kiekurat", joten kuvio ei näytä niin kivalta, kuin laatassa. Se ei kuitenkaan ole vielä suuri moka, mutta siihen yhdistettynä se, että menin tyhmänä laittamaan leiman päälle päällyslakkaa, joka levittää leimaukset. Ette arvaakaan kuinka paljon mua ärsytti, kun päällyslakan laitettua huomasin, että kuvio levisi! Siinä vaiheessa mulla ei kuitenkaan enää riittänyt kärsivällisyys siihen, että olisin leimannut uudestaan. Kynnet siis näyttävät epäsiisteiltä ja epäonnistuneilta, mutta niinhän se menee, että aina ei voi onnistua :D


Essence - bubble bath
Essence - sparkles in a bottle
Konad valkoinen




Niin kuin alussa jo mainitsinkin, sain Born Pretty Storelta testattavaksi BP-29 -laatan.  Mun mielestä tää laatta on vaan niin mainio, jokaisen kynsihöperön pitäisi omistaa tämä! :D Luulen kuitenkin, että laatta jää vähälle käytölle, koska kuvioita on jotenkin tosi vaikee yhdistää lakkauksiin.
Kuviot, joita käytin tämän postauksen kynsiin, toimivat moitteettomasti. Olen kuitenkin aiemmin kokeillut tuota "valuva lakka" -kuviota, ja se ei toiminut. En vaan mitenkään saanut kuviota kokonaan leimasimeen, vaan aina jäi joku aukko. En sitten tiedä, että johtuuko se vaan mun leimaustaidoista, mutta uskaltaisin kuitenkin väittää, että vika on laatassa. Muuten kyllä tykkään laatasta paljon, ja se toimii hyvin.
Muita Born Pretty Storen nail art -tuotteita löytyy tästä.
Muistakaa myös, että saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista koodilla ZEL91

*Sain laatan yhteistyön kautta. Mielipiteet ovat omiani, enkä hyödy linkeistä tai koodista mitenkään.



10 kommenttia:

  1. Mun mielestä tosi nätit! Ja vitsit tuo Essencen tekstuuri on ihana, en tiennytkään että niillä on tällainen :) ♥

    VastaaPoista
  2. Ompa söpöt! :3 Ja ää vähä ihana tuo leimalaatta!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Haha, se on kyllä aika mahtava! :D

      Poista
  3. Kaunis lakkaus! Pitää käydäkin tsekkaamassa essencen myyntipiste, jos näkyis nuita tekstuurilakkoja :)

    VastaaPoista