Sivut

keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Day 12: Stripes






Nyt on tullut jo neljä peräkkäistä postausta 31 päivän kynsihaasteesta, oho! :D Mulla on nyt viime viikkoina ollu vähän inspiraatio hukassa kynsiin, joten oon toteuttanut tätä haastetta vähän ahkerammin.

Päivän 12 aiheena on raidat. Mulla jälleen kerran löi pää tyhjää, joten etsin inspiraatiota netistä. Löysin kuvan ihanista ruusukynsistä Paulina's Passions -blogista, joten tein oman version kynsistä.
Ensin teippailin kynnet kynsiteipillä, jotta saisin tehtyä siistit raidat. Teippailun jälkeen lakkasin kaikki kynnet Essencen The Pastels -sarjaan kuuluvalla sweet at first sight -lakalla. Lakka on täydellinen! Livenä lakka on hieman vaaleanpunaisempi, mitä kuvissa. Laitoin lakkaa kolme kerrosta, mutta kaksi olisi riittänyt oikein hyvin. Sweet at first sight:n jälkeen taiteilin peukaloon, keskisormeen ja nimettömään ruusut. Niistä ei tullut täydelliset, mutta oon silti ihan ylpee itestäni, oon nimittäin aika surkee maalaamaan ruusuja kynsille. Ruusujen jälkeen laitoin etusormeen ja pikkurilliin vielä koristeiksi kaksi strassia.  
 
Nää kynnet oli mulla myös rippijuhlissa, vaikkei ne oikein sopinutkaan mun mekkoon. Tykkäsin kyllä näistä kynsistä, ja lakkaus pysyi kynsillä monta päivää.
 



 
Essence - sweet at first sight
Essence - yummy gummy
Essence - #lucky
Kiss - Beach Green
 

12 kommenttia: