Sivut

perjantai 10. heinäkuuta 2015

Day 10: Gradient Nails





 
Sugar Spun -kynsillä en viihtynyt kovinkaan pitkään, vaikka niistä tykkäsinkin, joten eilen sain tehtyä taas 31 päivän kynsihaastetta eteenpäin. Jee, oon nyt saanut tehtyä "jo" 1/3 tästä haasteesta, hahha! :D Mutta niin kuin haasteen alussa sanoin, en ota tästä mitään paineita, enkä kiirehdi, vaan teen omaa tahtia, eli tosi hitaasti. Ainakin riittää inspiraatiota pitemmäksi aikaa :D
 
Oon menossa huomenna häihin, ja yllätys yllätys, mun mekko on pinkki. Mekkoon sopivat kynnet oli tietenkin pakko tehdä, joten otin kaikki pinkit lakat esiin, ja mietin, millaiset kynnet tekisin. Muistin, että seuraavaksi haasteen aiheena on liukuvärjäys, joten päätin tehdä liukuvärjäyksen kahdella pinkillä lakalla. Mikään pinkeistä lakoistani ei ollut juuri saman sävyinen kuin mekkoni, mutta Lumenen Funky Flower, on kaikista lähimpänä mekon sävyä. Funky Flowerin kaveriksi valitsin Essencen vaaleanpunaisen whatever!-lakan. Liukuvärjäyksen tehtyä katselin kynsiä ja totesin, että kynnet kaipaavat jotain glitteriä, joten lakkasin liukuvärin päälle kerroksen Essencen glitz & glam -glitterlakkaa. Siinä vaiheessa kynnet eivät miellyttäneet mua ollenkaan, ja meinasin ottaa lakat pois ja aloittaa alusta. Onneksi kuitenkin tein kynnet loppuun, eli laitoin jokaiseen kynteen vaaleanpunaisia strasseja. Vasta strassien laittamisen jälkeen tykästyin kynsiin, ja tällä hetkellä tykkään näistä kynsistä tosi paljon. Ne myös sopivat mekkooni täydellisesti.
 
Niin kuin varmasti huomasittekin, mun keskisormen kynsi lohkesi kulmasta eilen. Mua ärsyttää niin paljon, koska en halua lyhentää taas kynsiäni. Muutenkin mun kynnet oli vielä eilen täydelliset, mutta sitten menin kolauttamaan keskarin kaapin oveen. Noh, kyllä se siitä kasvaa, ja mun pitää vielä vähän muotoilla tai lyhentää sitä... Mutta hetken aikaa joudutte ehkä katselemaan epätäydellistä keskisormen kynttä. Älkää myöskään kiinnittäkö huomiota mun kynsinauhoihin, ne on jostain syystä ihan järkyttävän huonossa kunnossa. Yritän hoitaa niitä parhaani mukaan, ja saada kuntoon..!
 
 
Mitäs tykkäätte liukuvärjäyksestä?
 


8 kommenttia: