Sivut

lauantai 27. kesäkuuta 2015

Day 8: Metallic Nails





Tänään päätin lakata kynnet 31. päivän kynsihaasteeseen, jotta saisin senkin tehtyä joskus loppuun. Kahdeksannen päivän aiheena oli metalliset kynnet. Mä en itse oikein tykkää metallihohtoisista kynsilakoista, minkä huomasi, kun valitsin lakkoja kyseiseen lakkaukseen. Löysin kuitenkin kaksi yhteen sopivaa lakkaa, jotka edes hieman muistuttavat metallihohtoisia lakkoja.

Olen jo pitkään halunnut kokeilla pystysuoraa liukuvärjäystä, ja nyt mulla oli siihen hyvä mahdollisuus. Muistin myös, että en ole vieläkään testannut kaikkia laattoja, jotka sain Born Pretty Storelta jo ajat sitten.
Ensin lakkasin peukalon ja nimettömän Gina Tricotin Silver -lakalla, minkä jälkeen lakkasin etusormen Trindin pinkillä CC108 sävyisellä lakalla. Liukuvärjäyksen alle laitoin kerroksen valkoista lakkaa, jotta liukuväri näkyisi paremmin. Liukuvärjäyksen jälkeen leimasin valkoisella kuvion BP-L003 -laatasta liukuvärjäyksen päälle. Nämä kynnet onnistui mun mielestä hyvin, vaikka ensin ajattelin, ettei tästä tule yhtään mitään. Yllätin kuitenkin itseni, kun kynsillä väriyhdistelmä näytti todella hyvältä. Pystysuora liukuvärjäyskin onnistui ihan hyvin. Ainoa ongelma näissä kynsissä on se, ettei nää ole metalliset kynnet :D Noh, menköön nyt kuitenkin, jospa seuraavat haastekynnet sopivat paremmin aiheeseen.
Mitä mieltä te ootte?


Sain jokin aika sitten Born Pretty Storelta testattavaksi kuvassa olevan BP-L003 -laatan. Kaikki laatan kuviot ovat koko kynnen kuvioita, joista mä tykkäänkin paljon. Mulla ei jälleen kerran oo mitään pahaa sanottavaa kyseisestä tuotteesta, tykkään siitä tosi paljon. Tykkään kuvioista, ja ne on helppo leimata. Kuviot ovat myös tarpeeksi suuria, joskus nimittäin "koko kynnen kuviot" ovat liian pieniä mun kynsille. Testasin tätä kyseistä laattaa jo aiemminkin tässä postauksessa, silloin en kylläkään esitellyt laattaa. 

Tässä linkki kyseiseen tuotteeseen:

Muita Born Pretty Storen nail art -tuotteita:
http://www.bornprettystore.com/show.php?filter=new_arrivals&cid=268

Muistakaa myös, että saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista koodilla ZEL91


10 kommenttia: