Sivut

perjantai 22. toukokuuta 2015

Vähän niin kuin negative space

 



Moikka!

Pitkästä aikaa jotain muutakin kuin 31 päivän kynsihaasteeseen liittyviä kynsiä! Tein nämä kynnet jo pari viikkoa sitten, en vain millään ole kerennyt tulla postaamaan. Ihanaa, kun ensi viikolla alkaa kesäloma, sitten mulla on enemmän aikaa lakkailla kynsiäkin! :)

Näin Instagramissa käyttäjän badgirlnails tekemät kynnet, joihin ihastuin, ja halusin apinoida ne omille kynsilleni. Näihin kynsiin ei mennyt kovinkaan kauaa aikaa, ja oli aika simppelit tehdä. Ensin lakkasin etusormen ja pikkurillin Lumenen Funky Flower -lakalla. Keskisormen kynnen lakkasin ensin Gina Tricotin valkoisella, ja tein sitten raitoja Funky Flowerilla. Nimettömään laitoin ensin aluslakan, minkä jälkeen lakkasin negative spacen tapaan "paljaalle" kynnelle ruusukuviota. Tai ainakin yritin. Eihän tuo nyt oikein ruusukuviolta näytä, mutta ihan hyvä ekakertalaiselle :D Lopuksin laitoin vielä strassit.

Mä en oikein tiedä, mitä ajattelen näistä kynsistä. Toisaalta tykkäsin, mutta mun mielestä nää on jotenkin tosi sottaiset. Livenä nää kynnet kuitenkin näytti paljon paremmilta, mutta siltikään en viihtynyt näillä kynsillä kuin pari päivää. Mua niin raivostuttaa, kun en ikinä onnistu kuvaamaan Funky Floweria niin, että se olisi kuvissa oikean sävyinen. Mun mielestä toi sävy näyttää ihan kamalalta noissa kuvissa, luonnossa taas mä tykkään kyseisestä lakasta todella paljon. Noh, tiedätte ainakin, ettei kannata hämmästyä, kun Funky Flower näyttää ihan erilaiselta kaupassa.

Niin kuin yleensäkin, mä tuun aina vähän jäljessä näissä kynsijutuissa :D Tarkoitan siis sitä, että jo monta kuukautta sitten kaikki kynsiblogit oli täynnä negative space -lakkauksia, mutta mä kokeilin kyseistä lakkausta vasta pari viikkoa sitten. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D Nyt oon kuitenkin tykästyny tosi paljon kyseiseen lakkaustyyliin, ja voin jo paljastaa, että seuraavassakin postauksessa on negative space -kynnet... ja ruusuja!

Mitä tykkäätte, iskeekö negative space teihin?

10 kommenttia: