Sivut

tiistai 26. toukokuuta 2015

Ruusuja ja strasseja





Moi! :)

Koeviikko on nyt ohi, mikä tarkoittaa sitä, että mulla alkoi kesäloma! Oon kyllä lomani ansainnut! Ihanaa, että vihdoinkin voi rentoutua kunnolla, ja on aikaa lakata kynsiäkin. Kesäloman aikana myös todennäköisesti päivitän tätä blogiakin vähän aktiivisemmin.

Jälleen kerran menin selailemaan Instagramia, ja löysin itseni selailemasta käyttäjän badgirlnails kynsikuvia. Löysin sieltä aivan ihanat ruusukynnet (taas...), joten mun oli taas aivan pakko saada tehdä itsellenikin sellaiset. Vähän noloa julkaista kaksi peräkkäistä postausta matkituista kynsistä mutta menköön :D

Lakkasin ensin kynnet Lumenen CC Nail Concealer -lakalla. Sitten taiteilin ruusut Lumenen Funky Flower -lakalla ja laitoin strassit. Keskisormen kynnen lakkasin kokonaan Funky Flowerilla ja laitoin eri kokoisia strasseja. Ensin mua vähän epäilytti ruusujen maalaaminen, koska tähän mennessä olen aina epäonnistunut siinä. Onneksi kuitenkin yritin, nimittäin nuohan näyttää ruusuilta, vaikka itse sanonkin! Eivät ne todellakaan ole täydellisiä, mutta oon kyllä tyytyväinen niihin! :) Mä tykkäsin itse näistä kynsistä tosi paljon, niinkin paljon, että nämä lakkaukset olivat kynsillä yli viikon. Harmitti kyllä ottaa nämä lakkaukset pois, vaikka oli ne jo aika kärsineen näköiset, kun yli viikon olivat olleet kynsillä :D

Niin kuin edellisessä postauksessakin, ei näissäkään kuvissa näy Funky Flowerin oikea sävy. Niin raivostuttavaa, en tajua, miksen osaa ottaa kuvia, joissa sävy olisi oikea. Vaikka kuinka yritin muuttaa valaistusta jne. ei kuvat onnistu. Noh, olkoot sitten. Hyvältä nämä kynnet näyttävät, vaikka sävy ei olekaan oikea. :)

Mitäs tykkäätte?

10 kommenttia:

  1. mä niin haluisin tollaset kynnet itelleni, en vaan koskaan oo uskaltanu lähtee kokeilee noitten ruusujen tekemistä, kuitenkin menee ihan pipariks koko homma :-D

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin aina aattelen tolleen, mut pitää vaan rohkeesti kokeilla, harjoittelu tekee mestarin! ;)

      Poista