Sivut

sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Day 6: Violet Nails



Moi!

Tein jälleen kerran 31 päivän kynsihaasteeseen kynnet. Viime aikoina mulla ei oo ollu oikein mitään hyviä ideoita kynsien suhteen, joten oon vaan toteuttanu tätä haastetta. Luulen kyllä, että seuraavat kynnet eivät ole haasteeseen liittyvät. Kuudennen päivän aiheena oli violetit kynnet. Mun kynsillä ei kovinkaan usein nähdä violettia, ehkä siitäkin syystä, etten omista montaa violettia lakkaa. Noh, nyt mun kynsillä kuitenkin on violettia.

Pääni löi hetken tyhjää, kun luin haasteen 6. päivän aiheen. Sitten kuitenkin muistin, että mulla on koristelaatikossa violetteja siirtokuvia. Siitä sain ajatuksen tehdä "kolmioranskiksen". Halusin myös kokeilla uutta Born Pretty Storelta saatua leimauslaattaa, joten leimasin peukaloon ja nimettömään kuviot - huono idea. Leimaaminen ei onnistunut ollenkaan. Kuvastakin voitte nähdä, etten saanut kuviota leimattua koko kynnelle, ja kuvio sotkeentui. Noh, olin kuitenkin laiska, enkä jaksanut aloittaa alusta, joten se on sellainen kuin on. Leimauslaatasta tulee esittely myöhemmin. 

En tykännyt näistä kynsistä paljoa epäonnistuneen leimauksen takia. Ranskiskynnet ovat kuitenkin ihan nätit. Niin ja jos ihmettelette etusormen ja pikkurillin typerää muotoa, niin kummatkin kynnet katkesivat kulmista, myös toisesta kädestä. Mun pitäisi lyhentää kynnet piakkoin, vaikken haluaisi. Toivottavasti seuraavassa postauksessa kynnet ovat taas hieman paremman näköiset!

Mitäs tykkäätte? :)

6 kommenttia: