Sivut

perjantai 1. toukokuuta 2015

3 vuotta sitten

Tähän asti oon aina unohtanut ja ohittanut blogini synttärit. Maaliskuussa kuitenkin näin the Yellow Nails -blogissa tekstin, jossa Anni kertoi oman bloginsa täyttäneen 3 vuotta. Siitä sain ajatuksen tehdä itsekin blogini synttäripostauksen ensimmäistä kertaa. Kirjauduin Bloggeriin ja tarkistin, milloinkas mun blogin synttärit nyt sitten onkaan, ja montako vuotta oon blogiani pitäny.


Aloitin tämän blogin 29.4.2012, mikä siis tarkoittaa sitä, että olen pitänyt blogiani 3 vuotta. Sen tajutessani hämmästyin, oonko mä muka oikeesti pitänyt tätä blogia jo kolme vuotta! Ilmeisesti. Kun aloitin blogin, olin vasta 13-vuotias. Juuri äsken selailin vanhoja postauksia, ja voi että mua hävettää! Tekisi mieli poistaa kaikki vuonna 2012 kirjoitetut postaukset, mutta en tee niin, koska ne on osa tätä blogia. Mä olin sillon vielä niin pieni, vaikka olen mä vieläkin tosi nuori. Mutta kyllä mä huomaan kasvaneeni ja kypsyneeni, kun lukee vanhoja postauksia.


Oon myös kehittynyt todella paljon kynsien lakkaamisessa. Huomaa kyllä todella selvän eron, kun katselee vanhoja postauksia! Tunnen kamalaa myötähäpeää nuorempaa itseäni kohtaan, koska onhan nuo 2012 vuonna tehdyt kynnet aivan järjettömän kamalia! :D Mutta mä olin sillon vielä ihan alottelija, niin kuin vähän vieläkin. Mutta kyllä se vaan niin on, että harjoittelu tekee mestarin. Mä oon kehittynyt kynsien lakkaamisessa hurjasti, joten harjoittelu on tuottanut tulosta. Parin vuoden päästä mä oon ehkä vielä parempi, jos vaan kynsiharrastus vielä silloin jatkuu ;)


Tää blogimaailma on kyllä tosi ihmeellinen. Kun oikein alkaa miettiä, niin on tosi outoa, että mä kirjoittelen täällä täysin tuntemattomille ihmisille ja julkaisen kuvia kynsistäni. Ehkä mä en nyt kuitenkaan ala pohtia sitä! :D Oon alusta asti tykännyt blogin pitämisestä. On niin ihanaa julkaista täällä kuvia ja kirjoittaa, kun tietää, että jotkut odottaa innolla postauksia. On myös ihanaa saada ihania kommentteja teiltä lukijoilta! Teidän kommentit saa mut aina piristymään, ja on ihanaa kuulla, että te tykkäätte kynsistä, joita teen. Kiitos todella paljon siitä, että jaksatte odottaa uusia postauksia ja kommentoitte! ♥ 


Kynsiharrastus on mulle todella tärkeä, koska mä ihan aidosti nautin kynsien lakkaamisesta. Välillä kuitenkin tulee sellaisiakin hetkiä, ettei millään jaksa kaivaa lakkoja esiin ja lakata kynsiä. Ja se on ihan ok. En halua lakata kynsiä silloin kun ei huvita, koska silloin siitä tulee pakkopullaa. Useimmiten syy postaamattomuuteeni on kuitenkin ajan puute. Kun syksyllä aloitin lukion, vapaa-aikaa on ollut mulla vain entistä vähemmän. Kesällä kuitenkin taas postailen useammin, joten koittakaa jaksaa odottaa! En kuitenkaan halua lopettaa bloggaamista sen takia, että postaan aika harvoin, sen verran mä tästä hommasta tykkään.

Jokohan mä oon kirjoittanu tarpeeksi? :D Ei mulla ainakaan nyt tule mieleen enää muuta lisättävää. Iso kiitos teille ihanille lukijoille vielä! Mitä mieltä olette tämmöisestä postauksesta?

HYVÄÄ VAPPUA! :)




10 kommenttia:

  1. Onnea 3v blogille :) Ihan hauska lukea ihmisten ajatuksia kynsiharrastuksista ja bloggaamisesta.

    Se on hauska kun blogissa näkee oman kehityksensä, kun ei sitä muuten niin tiedosta, mutta kun katsoo ekoja postauksia niin kyllä sen eron huomaa. Ikävä sivuvaikutus on tietty toi myötähäpeä :D mutta en itsekään menisi ekoja postauksia poistelemaan. Sehän on muillekin positiivinen viesti että kynsie laittamisessakin voi kehittyä kuten kaikessa muussakin. Eikä ne omasta mielestä "ihan kauheat" lakkaukset muiden silmissä niin pahalta näytä. Omat virheet vaan aina huomaa itse parhaiten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)
      Joo, niinhän se menee että omat virheet huomaa parhaiten! :D

      Poista
  2. Onnea sullekkin 3 vuotisesta saavutuksesta ja varmaan jokainen kehittynyt alkuajoilta :D

    VastaaPoista
  3. Onnea blogin synttäreiden johdosta! :)

    VastaaPoista
  4. Onnea paljon blogille! :) Hienoja kynsiä olet aina tehnyt.

    VastaaPoista
  5. Oi että, huima aika tuo kolme vuotta, paljon onnea! Mielettömästi oot kyllä kehittynyt, ihan huippua :) <3

    VastaaPoista