Sivut

sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Day 5: Blue Nails




Moikka!

Tämän postauksen kynnet ovat taas 31 päivän kynsihaasteeseen liittyvät, niin kuin edellisen postauksenkin. Tämä haaste on kyllä tosi hyvä silloin, kun omat ideat ovat vähissä. Tosin aihe "siniset kynnet" ei riitä, täytyy itse keksiä, millaiset siniset kynnet, mutta saa siitä kuitenkin jotain apua :D 

Eilen siis lakkasin haasteen viidennen päivän kynnet eli siniset kynnet. Halusin pitkästä aikaa kokeilla one stroke -tekniikkaa, joten päätin tehdä kukkia kyseisellä tekniikalla. Olen kerran aikaisemmin kokeillut one strokea, eikä se tietenkään silloin onnistunut, eikä onnistunut kummoisesti nytkään. Tein nimettömään ja keskisormeen sinivalkoiset kukat one stroke -tekniikkaa käyttäen akryylimaaleilla, ja kukan kaveriksi tein vielä sinisiä pilkkuja. Muut kynnet lakkasin vain Lumenen Meren hiekkaa -tekstuurilakalla. 

Joo... kukista tuli "vähän" sotkuisia ja epämääräisiä, mutta koska olen laiska, niin en jaksanut tehdä niitä uudestaan. Keskarin kukka on ihan ok, oon siihen jopa tyytyväinen, mutta tuo nimettömän kukka... ehkä on parempi, että jätän sanomatta, koska se on niin kamala! :D Noh, näillä kynsillä kuitenkin mennään nyt muutama päivä.

Jokos muuten huomasitte pienen muutoksen ulkoasussa? Vaihdoin taustan kokonaan valkoiseksi, ja tein uuden bannerin. Nyt mä voin rehellisesti sanoa, että tykkään mun blogin ulkoasusta. Toivottavasti tekin tykkäätte!

Mitä mieltä olette kynsistä ja uudesta ulkoasusta?

5 kommenttia:

  1. Oi miten ihanat kynnet ja tosi hyvin onnistunu tuo one stroke tekniikka jos vasta toisen kerran testasit. :) Tykkään bannerista ja ulkoasu on kans kiva muuteski. :)

    VastaaPoista
  2. Ooh nämä on mielettömän kauniit! <3 Nuo kukkasethan on aivan täydelliset, mä en ymmärrä miten joku voi onnistua toisella kerralla one strokeissa noin hyvin! Mulla meni ensimmäinen testi niin kamalasti penkin alle etten ole sen jälkeen halunnut edes ajatella mokomia kukankuvatuksia :D

    VastaaPoista