Sivut

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Ystävänpäiväkynnet

Moi!

Joo.. ystävänpäivä oli ja meni, mutta mä tulin postaamaan mun ystävänpäiväkynnet vasta nyt! :D Nooh, parempi myöhään kuin ei koskaan! Tässä postauksessa siis esittelen mun ystävänpäiväkynnet, testatut siveltimet ja kerron, minkä haasteen aloitin. Tässä postauksessa on siis aika paljon asiaa, mutta halusin silti tunkea tän kaiken yhteen postaukeen.




Aloitan esittelemällä ystävänpäiväkynteni. Tänä vuonna tein todella yksinkertaiset kynnet. Tein vinon ranskiksen Essien punaisella Fifth Avenue -lakalla, ja rajalle laitoin Seppälästä ostettua hopeaa glitterlakkaa. Sitten vain tein jokaiseen kynteen sydämen Fifth Avenuella. Sydämet eivät todellakaan onnistuneet täydellisesti, mutta ihan tarpeeksi hyvät ne oli. Fifth Avenue peitti hyvin kolmella kerroksella ja levittyi todella hyvin. Tää on siis mun ensimmäinen Essien lakka, ja oon kyllä tyytyväinen! Sävykin on todella kiva. Tykkäsin kyllä näistä kynsistä, vaikkei ne täydelliset ollutkaan. Mitäs te tykkäätte?




Sain jokin aika sitten Born Pretty Storelta testiin 4 erilaista sivellintä. Nämä siis olivat kaikki samassa paketissa, ja tällä hetkellä hinta on $5.03. Ensimmäisessä sivellinkuvassa näkyy siveltimet, joita käytin ystävänpäiväkynsien tekemiseen. Ohuella siveltimellä taiteilin sydämet, ja leveämmällä laitoin glitterlakkaa ranskiksen rajalle. 
Siveltimet osoittautuivat todella hyviksi! Olen jo pitkään halunnut tuollaisen tarpeeksi ohuen ja lyhyen siveltimen, joten se tuli todellakin tarpeeseen. Siveltimillä saa myös tehtyä tarkkoja ja yksityiskohtaisia lakkauksia. Iso plussa myös siveltimien ulkonäöstä! Tykkään todella paljon tuosta kukkakuosista, joka siveltimien varsissa on! Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa näistä.

Tässä vielä linkki kyseiseen tuotteeseen:

Muita Born Pretty Storen nail art-tuotteita löydät seuraavasta linkistä: http://www.bornprettystore.com/nail-c-268.html

Muistakaa myös, että saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista koodilla ZEL91.


***


Sitten vielä tämä haaste. Päätin vihdoin ja viimein aloittaa 31 päivän kynsihaasteen, koska olen niin pitkään miettinyt tämän toteuttamista. Oon itse asiassa ihan innoissani tästä haasteesta, vaikka tiedän, että mulle tulee vaikeuksia esimerkiksi saada inspiraatio elokuvasta ja laulusta. :D Mutta enköhän mä jotain keksi! Niin, ja tämähän siis on 31 päivän haaste, eli mun pitäis lakata uudet kynnet joka päivä, mutta se ei oo mitenkään mahdollista, joten tän suorittaminen vie multa paljon enemmän aikaa kuin kuukauden. En yhtään ihmettele, vaikka vielä joulukuussa tekisin kynsiä liittyen tähän haasteeseen! Mutta mä toteutan tän ilman mitään kiirettä.
Haasteen ensimmäiset kynnet ovat punaiset kynnet. Luonnollisesti päätin tehdä ystävänpäiväkynteni punaisella, joten haaste on siis aloitettu, ja ystävänpäiväkynnet ovat ensimmäiset haastekynnet!
Mitäs tykkäsitte tästä postauksesta? Mitä mieltä olette 31 päivän kynsihaasteesta?

*Siveltimet on saatu yhteistyön kautta. Mielipiteet ovat omiani, enkä hyödy linkeistä mitenkään.

6 kommenttia:

  1. Oih, tosi kauniit nuo kynnet! Sydämissä ei mun mielestä oo mitään vikaa :) Tuo haastekin vaikuttaa kivalta, pitää pistääkin tää korvan taakse kunhan suoriudun finnishablen kevätosiosta ensin, ettei blogi täyty pelkistä haastepostauksista, heh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Minustakin tuo haaste vaikuttaa kivalta, ootan jo innolla, että kerkeen lakata seuraavat kynnet!

      Poista