Sivut

perjantai 20. helmikuuta 2015

Kynnet häihin



Moikka!

Nämä kynnet tein tosiaan jo joskus tammikuun lopussa. Silloin mulla ei juurikaan ollut aikaa kynsien lakkaamiselle, mutta pakkohan mun oli jonkunlaiset kynnet lakata, kun häihin olin menossa. Tein siis todella simppelit ja nopeat kynnet. Laitoin juhliin mustan maximekon, jonka yläosassa oli hopeeta koristelua, joten luonnollisesti myös kynsille halusin hopeaa. Lakkasin pohjalle ensin Gina Tricotin Nude Pinkin, joka kuitenkin osottautui vääräksi valinnaksi. Luulin, ettei Nude Pink olisi niin peittävä, että se sopisi glitterliu'un alle, mutta olin väärässä. Se peitti vähän liiankin hyvin, ja nämä kynnet olisivat näyttäneet paljon paremmilta ilman Nude Pinkiä. Mulla ei kuitenkaan ollut aikaa aloittaa alusta, joten annoin sitten olla. Nude Pinkin päälle tein ensin liukuvärin Gina Tricotin Silverillä, ja siihen päälle hopealla glitterlakalla glitterliu'un. Sitten laitoin kaikkiin kynsiin vielä ison hopean strassin, ja kynnet olivat valmiit. Tykkäsin kyllä näistä kynsistä, vaikka Nude Pink ei niihin sopinutkaan. Nude Pink näyttää muuten aivan erilaiselta livenä, kuvat vääristävät väriä ja saavat sen näyttämään liian nudelta. 

Eilen sain myös vihdoin ja viimein muokattua blogin ulkoasua! Mitäs pidätte? Sopiiko banneri ollenkaan muuhun ulkoasuun? :D Kertokaa mielipiteenne, ja otan myös mielelläni vastaan parannusehdotuksia!

14 kommenttia:

  1. Hienot kynnet ja ulkoasukin on kiva! :)

    VastaaPoista
  2. Nätit kynnet ja kaunis banneri

    VastaaPoista
  3. Kauniit kynnet, glitterliuku on aina niin nätti :) Ulkoasu näyttää myös hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju! :) Jep, glitterliuku on aina nätti, ja tosi helppo tapa saada näyttävät kynnet :)

      Poista
  4. Oih, tosi kauniit kynnet, sopii aivan mainiosti häissä vierailua varten :) Ulkoasukin on kaunis! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet ja sulla on todella ihana blogi. Sait uuden lukijan. Oon itekkin jonkun verran kiinostunut kynsien laitosta. Voitko käydä vilkasee mun blogin http://tia-maria17.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet ja nätti ulkoasu! :)

    VastaaPoista