Sivut

lauantai 28. helmikuuta 2015

Käsinmaalatut kukat




Moi!

Oon nähnyt niin monessa muussa kynsiblogissa niin paljon ihania käsinmaalattuja kynsiä, että tänään halusin pitkästä aikaa itsekin yrittää. Yleensä käsinmaalaaminen ei onnistu multa ollenkaan, paitsi ihan perus kukan tekeminen. Nyt halusin tehdä mulle vaikeemmat kukat. Lopputulos ei todellakaan ole täydellinen, ei lähelläkään täydellisyyttä, mutta oon ihan tyytyväinen silti. Oon myös tosi ylpee itestäni siinä, että jaksoin tehdä jokaiseen kynteen tuon kukan - yleensä mun hermot ei kestä sitä! :D
        
En halunnut tehdä pohjalle mitään erikoista, koska suurin osa kynnestä kuitenkin peittyy kukan alle. Lakkasin pohjalle siis vain Gina Tricotin Nude Pinkiä pari kerrosta. Sitten taiteilin kukkaset. Aloitin kukat maalaamalla  Lumenen pinkillä Pellon Laidalla -lakalla kukkien muodon. Sitten rajasin kukat Rimmelin mustalla Black Out -lakalla, tein (tai ainakin yritin tehdä) kiekuroita, ja lopuksi laitoin kukan keskustaan Gina Tricotin Silver -lakkaa. Onhan nuo tosi sotkuisen näköiset, mutta ihan hyvä yritys. Aion nyt tehdä enemmän käsinmaalausta, koska haluan oikeasti kehittyä siinä! 
Kuvat eivät onnistuneet ollenkaan, ensinnäkin siitä syystä, että värit vääristyvät, Pinkki on livenä paljon paljon kirkkaampi, ja kynnet näyttävät muutenkin paremmilta livenä.

Mitäs te tykkäätte? Onko nää aivan kamalat? :D Ehkä minäkin vielä joku päivä osaan tän käsinmaalaamisen paremmin... :-)

14 kommenttia: