Sivut

tiistai 30. joulukuuta 2014

Jouluaaton kynnet






Moi!

Tulin nyt sitten vihdoinkin (onneksi kuitenkin ennen uuttavuotta) esittelemään mun jouluaattokynnet, jotka tein viikko sitten. Tää vuosi alkaa pikkuhiljaa olla paketissa, ja ylihuomenna onkin jo vuosi 2015! Tää vuosi on menny tosi nopeesti, en oikeen tajua tätä ajankulkua. Oon miettiny, että pitäiskö mun(kin) tehdä sellanen postaus, missä on koottuna mun tämän vuoden lemppari kynnet. Mitä mieltä ootte? Jos vaan joku päivä kerkeen, niin voisin sen postauksen toteuttaa, mutta ennen uuttavuotta sitä ei tule. 

Mun joulu meni oikein hyvin. Oltiin perheen kanssa vaan ihan kotona, kävi meillä kyllä vieraitakin. Söin paljon hyvää ruokaa ja olin ihan rauhassa. Sain myös aivan ihania lahjoja! Yksi niistä on uusi objektiivi: Micro Nikkor 40mm! Oon jo vähän kerenny kyseistä objektiivia testailla, ja voin sanoo, että sillä saa otettua älyttömän hienoja kuvia! Tämän postauksen kuvat ei oo otettu uudella objektiivilla, mutta seuraavan postauksen kuvat otan sillä. Jatkossa siis toivottavasti hieman parempia kuvia täällä :) Toivottavasti teilläkin oli ihana joulu!

Näihin kynsiin käytetyistä lakoista en ottanut kuvaa, mutta ensimmäisessä kuvassa näkyy Rimmelin Midnight Mistletoe-glitterlakka, jonka ostin ihan näitä kynsiä varten. Halusin jouluisen glitterlakan, ja Midnight Mistletoe on juuri sellainen! Siinä on vihreitä ja punaisia pieniä glitterhiutaleita ja punaisia ja hopeita hieman isompia hiutaleita. Tykkään tuosta lakasta tosi paljon. Lakkasin sillä peukalon, etusormen ja pikkurillin kynnet. Keskisormen kynteen tein joulukuusen teippien avulla, ja kuten näätte, joulukuusen reunat on tosi epätasaset, mutta eipä se nyt niin hirveesti haittaa. Nimettömään taiteilin  mistelinoksia, ja ne onnistui ihan hyvin. Kaiken kaikkiaan näistä kynsistä ei tullu kovinkaan kummoiset, mutta tykkäsin silti. Mitäs te tykkäätte?

Nyt mietin, millaiset uusivuosikynnet teen huomenna. Mulla ei ole vielä mitään ideaa, mutta jospa mä jotain keksin. Blogin pariin palaan uudenvuoden jälkeen, toivottavasti mahdollisimman pian! Toivottavasti vietätte kivan uudenvuoden! :)


8 kommenttia:

  1. Tosi kauniit joulukynnet! Mäkin meinasin hommata tuon Mignight Mistletoen, mutta jostain syystä jäikin ostamatta... Nyt vähän jopa harmittaa :/ Ihanat uudet vuodet sullekin! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Midnight Mistletoe on kyllä aivan ihana lakka, harmi että sulla jäi ostamatta!

      Poista
  2. Ihanat kynnet! Tee ihmeessä postaus tän vuoden lemppari kynsistä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Lemppari kynnet-postaus on kyllä tulossa, vähän myöhässä vaan :D

      Poista
  3. Tosi nätit kynnet ja oot hyvin onnistunu nuissa misteleissä, wau! :) Tuo midnight mistletoe on kyllä nätti glitter, se on ihanan jouluinen. Ja juu tee vasn jos kerkeät niin lempparikynsistä postaus. :) Hyvää uuttavuotta sullekkin!

    VastaaPoista