Sivut

sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Vaaleanpunainen skittlette + kaverin joulukynnet







Moikka!

Hahha, kerkesinpäs vielä marraskuullekin tehdä postauksen! :D Ei vaan oon oikeesti tosi pahoillani, että en ole taas yli kuukauteen postannu. Mua ärsyttää itteänikin tää, että postaan niin harvoin, mutta koulu tosiaan vie niin paljon mun vapaa-ajasta, ettei kynsille pahemmin jää aikaa.. Toivottavasti ymmärrätte, ja yritän kuitenkin parhaani mukaan postata aina kun kerkeän!
    Huomenna (eli parin tunnin päästä) on jo joulukuun ensimmäinen päivä! Ihanaa, rakastan joulua! Mulla on jo aika paljon ideoita joulukynsiinkin, joten en millään malttas oottaa, että pääsen toteuttamaan niitä. Joulukuussa siis hyvin todennäköisesti tulee myös enemmän postauksia, kuin normaalisti.
    Jälleen kerran sain idean kynsiin @badgirlnails:in instagramista. Oikeastaan tein juuri samanlaiset kynnet, eri väreillä vain. Halusin tehdä kynnet jollain hempeällä värillä, ja mieleeni tuli heti tämä ihana vaaleanpunainen, Seppälän The I love this color nail polish, sävy Heavenly Pink. Yllättävän hyvä lakka halppislakaksi. Lakkasin kaikki muut kynnet, paitsi pikkurillin pinkillä ja kolmella kerroksella sain hyvän tuloksen. Sitten tein peukaloon, nimettömään ja keskisormeen Art Clubin valkoisella tribal-kuviota ja hopealla viivat. Etusormeen laitoin kaksi hopeaa strassia ja pikkurillin lakkasin hopealla ja glitterillä. Tribal-kuvio olisi voinut onnistua paremminkin, mutta muuten olen tyytyväinen lopputulokseen. 
    Mun kynnet on tällä hetkellä jostain syystä tosi huonossa kunnossa, niinku kuvistaki näkee. Vasemmasta kädestä oon joutunu leikkaamaan ihan lyhyeksi pikkurillin ja etusormen kynnet, oikeesta kädestä nimettömän kynnen, koska ne on lohennu sen verran pahasti. Ärsyttää tosi paljon, mua ainaki häiritsee ku kynnet on ihan eri muotoset ja pituset. Mut ei voi mitään... Joudutte nyt jonkun aikaa kattoo tollasia rumia eri pitusia kynsiä, mutta toivottavasti ei haittaa. Mun kynnet kasvaa onneks aika nopeesti.
    Tein mun kaverille eilen jouluiset "joulunodotus-kynnet". Vähän aikasessa tehdä joulukynnet jo nyt, mutta halusin niin kovasti kokeilla tehä kaverilleni nuo kynnet, ja kaverikin innostui ajatuksesta. Tein siis viime jouluna tuollaiset kynnet itselleni, pääset tästä postaukseen, jossa näkyvät omat kynteni. Oon oikeestaan aika tyytyväinen noihin kynsiin, lukuunottamatta peukalon säälittävää lumihiutaletta. :D Karkkikepitkään ei oikein onnistuneet... Kukkiin oon kyllä tosi tyytyväinen, ne onnistu mun mielestä tosi hyvin. Älkää välittäkö yli menneistä lakoista, ei keretty putsata niitä ennen kuvien ottamista. Kaverin kynsistä otetut kuvat on otettu kännykällä.
    Pääsin tänään myös testaamaan uutta lightboxiani! Mulla ei tänään vielä ollut tarpeeksi lamppuja siihen, mutta ihan hyviä kuvia kahdellakin lampulla tuli. Ilmeisesti saan joululahjaksi myös uuden objektiivin kameraan, joten sitten voisi kynsikuvistakin tulla parempia..! Oho, tulipas kirjotettua aika pitkästi! Tai no pitkästi ja pitkästi, mutta en yleensä kirjoita näin paljon! :D Toivottavasti tykkäätte!





2 kommenttia: