Sivut

tiistai 21. lokakuuta 2014

Tribal nails

 




Moikka!

Mihin tää aika häviää, kun taas on kulunu niin pitkä aika edellisestä postauksesta? Noh joka tapauksessa, täällä minä taas olen! Mulla on nyt syysloma, niin kerkesin eilen lakata kynnet kunnolla ja ihan rauhassa. Mulla ei oikein ollut mitään ideaa kynsiin, joten kattelin aika pitkään kynsikuvia Instagramissa. Löysin muutamat ihanat kynnet, joten nyt mulla on ideoitakin valmiiksi seuraaviin kynsiin. Näihin kynsiin otin mallia @badgirlnails :in tekemistä kynsistä.
Oon kerran kokeillu tribal-kuvioo kynsiin, mutta se ei onnistunut ollenkaan. Vähän eilen pelotti rueta lakkaamaan noita kuvioita kynsille, koska liukuväri onnistui niin hyvin, etten halunnut pilata kynsiä. Yllätin itseni ja onnistuin aika hyvin! Eihän ne täydelliset ole, mutta silti tykkään tosi paljon näistä kynsistä.
Otin kuvat eilen illalla myöhään, enkä jaksanut enää ottaa uusia kuvia, kun huomasin kuvien huonon laadun. Pahoittelut siis kuvien laadusta! Valo myös osuu kynsiin huonosti.
Lakkaan uudet kynnet vielä tässä syysloman aikana, jos vain kerkeän. Toivottavasti tykkäätte! :)

15 kommenttia:

  1. Vauu, vähänkö on hienot! Mää oon kans kerran tehny tribaalikuviota kynsiin, mut niistä tuli äly suttuset. :D Pitää joskus kokeilla uuelleen tuolleen samalla lailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mullakin tuli ekalla kerralla tosi suttuset kynnet, ihmettelen tosi paljon, miten onnistuin nyt noin hyvin. :D

      Poista
  2. Wau! Oon kokeillu kans tribaalikuvioo mut ei oo ollut läheskään yhtä hienot kun noi! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi komeat, wau!! Tosi kivan näköiset - saisipa itsekin noin vakaata jälkeä aikaiseksi käsinpiirtäen...

    VastaaPoista
  4. wau, oot tosi taitava! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Oi miten upeita kynsiä oletkaan taiteillut! Olet ihan hullun hyvä :-)

    VastaaPoista
  6. Oi, miten ihana blogi sulla! Tää ulkoasu on aivan ihana> hempeät värit & ja ihana, värikäs banneri yhdistettynä toisiinsa antavat ihanan pehmoisen vaikutelman sivustosta :) Kynsikuvasi ovat upeita, ja ainoa, mikä harmittaa, on se että postaat niin harvoin. Liityin kuitenkin lukijaksi odottelemaan seuraavia upeita kynsikoristelujasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista! Mua itteänikin harmittaa, että postaan niin harvoin, mutta koulu vie niin paljon aikaa, ettei aikaa jää niin paljon kynsille. :( Yritän kuitenkin parhaani!

      Poista
  7. Hello, This is Daisy from Born Pretty Store , I had visited your IG, and it’s really awesome! We are a Nail Art retailer specialized in all kinds of latest nail art items and cosmetics. We would like to send you some free products to test : ) Are you interested in reviewing them for us?If you are interested in reviewing our products, please feel free to contact me. bornprettyblog(at)gmail(dot)com : )Look forward to your reply. Thank you & best regards Daisy

    VastaaPoista