Sivut

lauantai 20. syyskuuta 2014

Täällä taas!



Moikka!

Huhhu, edellisestä postauksesta on jo yli kuukausi aikaa! Sanon tän varmaan jokaisessa postauksessa, mut aika vaan menee ihan älyttömän nopeesti.  Kohta on jo lokakuu! Lukio vie suurimman osan mun vapaa-ajasta, joten ei oo hirveesti jääny aikaa kynsien lakkaamiselle. Varsinkin nyt, kun koeviikko on menossa. Oon kuitenkin muutaman kerran kerenny lakata kynnet ja nyt löysin pienen hetken postaamisellekin.
Kollaasissa on siis parit viimeaikoina tehdyt kynnet. Okei, leopardikynnet tein jo ajat sitten, mutta nyt vasta kerkesin tulla postaamaan. Glitterkynnet tein viime viikolla. Kuvat olen ottanut kännykällä, koska en oo kerenny rueta ottaa kunnon kuvia kameralla. Pahoittelen siis huonoa laatua, mutta seuraavassa postauksessa sitten paremmat kuvat!
Alemmassa kuvassa on myös lakat, jotka ostin vasta. Ostin siis elämäni ensimmäiset Gina Tricot:n kynsilakat: White, Pink Party ja Party! On muuten aivan ihania lakkoja ja oon positiivisesti yllättyny noista.
Lakkasin uudet syksyiset kynnet tänään, vaikka olisikin pitänyt lukea koko päivä kokeisiin. Postauksen syksykynsistä teen vasta ensi viikonloppuna, koska huomenna keskityn vain ja ainoastaan kokeisiin ja viikollakaan en kerkeä, koska mulla on neljä koetta, niin pitää vaan lukea. Ensi viikonloppuna lakkaan myös kynnet seuraavan kerran ja toivottavasti saan tehtyä postauksenkin niistä. Toivottavasti tykkäätte, vaikka kuvien laatu ei olekaan hyvä! :)

4 kommenttia: