Sivut

lauantai 12. heinäkuuta 2014

Leopardia ja niittejä



Moikka!

Tajusin just, että kesälomaa ei oo enää kun muutama viikko jäljellä. Ja mulla oikeestaan vielä vähemmän, koska mulla alkaa kesätyöt viikon päästä. Onneks mun työt ei kestä kun kaksi viikkoa! Mut miten tää aika on menny näin nopeesti?
Lakkasin nämä kynnet jo tiistaina, mutta olin muutaman päivän reissussa (taas), joten en päässyt aikaisemmin postaamaan. Mulla ei ollut kynsiin taaskaan mitään ideaa, joten kattelin muiden kynsiblogeja. Kun aikani katselin blogeja, silmiini osui leopardiskittlette-kynnet the yellow nails-blogissa ja halusin itse kokeilla samantyylisiä kynsiä. The yellow nails-blogin leopardiskittlette-postaukseen pääset tästä
Tein kynnet eri väreillä ja laitoin niitit eri tavalla, koska en halunnut kuitenkaan ihan samanlaisia tehdä. Näistä tuli oikeestaan aika kivat, tykkään! Toivottavasti tekin tykkäätte. :)

6 kommenttia: