Sivut

tiistai 10. kesäkuuta 2014

Lumene - Magic Dust & Isadora - Peel Off Base







Moi taas! :)

Niinkuin edellisessä postauksessa mainitsinkin, ostin Lumenen Magic Dust-glitterlakan viime viikolla. Piti tietenkin heti päästä kokeilemaan sitä. Glitterlakat on yleensä näyttäviä jo yksinään, joten en ruennu mitään erikoisia koristeluja tekemään. Laitoin pohjalakaksi oranssia, koska tuossa lakassa on vähän oransseja glitterhileitä. Tää lakka on kyllä ihana, tykkään tosi paljon!
Ostin myös muutama viikko sitten Isadoran Peel Off Base-aluslakan. Olin jo jonkun aikaa ettiny tuota kyseistä lakkaa kaupoista, mutten löytänyt sitä mistään. Sitten mä vihdoin löysin tuon Kicksistä ja glitterlakkojen ystävänä mun oli pakko ostaa se. Olikin sitten hyvä tilaisuus kokeilla sitä Lumenen glitterlakan kanssa.
Laitoin Peel Off Base:a yhden kerroksen paljaalle kynnelle. Sitten lakkasin kynnet ihan normaalisti. Oon joistain muista blogeista lukenu, että Peel Off Base olisi vesiliukoinen, joten kannattais lakata kynnet heti sen kuivuttua. Nää kynnet on ollu mulla nyt muutaman päivän, eikä oo ruennu mistään reunasta repsottaa ja on muutenkin pysyny tosi hyvin. Tää on kyllä ihan unelma glitterlakkojen ystäville, koska tän hankittua ei tarvi enää tapella glitterlakkojen poisottamisen kanssa.
Kun kokeilin yhdestä kynnestä ottaa lakkoja pois, niin lakat lähti pois kerralla ja kynsi tuli ihan puhtaaksi. Ja mikä parasta, tää ei vahingoita kynsiä, joten voi ihan huoletta "repiä" lakat pois!

14 kommenttia:

  1. kuulostaa tosi hyvältä :o paljon tommoi maksaa? ois kyl aika hyvä lakkojen poistamiseen ;)

    http://chifeesini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi maksoi n. 8 euroa. On kyllä sen kaheksan euron arvonen! :)

      Poista
  2. Nätit kynnet ja hyvin toimii.Itellä ei tästä kokemusta,mutta moni kehunu.Mie oon testannu vaan dependin vastaavaa

    VastaaPoista
  3. Nätit kynnet ja toi peel off lakka kuulostaa tosi hyvältä jos toimii todellisuudessakin noin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mulla toi kyl toimii todellisuudessa noin hyvin ku kerroinki, tietty tuotteet toimii erilailla eri ihmisillä. :)

      Poista
  4. Pakko sanoa ihan heti, että kynnet ei oo mun juttu mut sä näyttäisit osaavas asiasi :D Blogin banneri on kiva ja hyvä, kertoo heti että mistä on kyse. Tykkään myös blogin raitataustasta. Yksi juttu kyl häiritsemään. Nimittäin toi sun lisäys noihin kaikkiin kuviin "Emmulin kynsiblogi" vetää turhaan huomion itse kuvasta. Pienempi fonttikoko olisi ehkä parempi :))

    cafefem.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon kommentista! Täytyy seuraaviin kuviin laittaa pienempi fonttikoko, ja mun on jo pitkään pitäny muuttaa tota fonttiaki. :D

      Poista
  5. todella kauniita kynsiä osaat kyllä tehdä ja ihana blogi! olisinpa itsekin noin taitava! tosin mulla ei taida kärsivällisyys tuollaiseen hommaan riittää:D

    VastaaPoista
  6. Vitsi sä oot taitava!♥ Jään seurailemaan. :)

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Hei vaauu en oo ikinä kuullukaan tollasesta aluslakasta! Sopis mulle varmasti tosi hyvin koska välillä en vaan pysty sietämään kiusausta nyppiä kynsilakkoja pois niiden vähän lohkeillessa, minkä tuloksena on vaan rumat ja vahingoittuneet kynnet... Toi vissiin lähti aivan ongelmitta kynsistä irti mutta ei kuitenkaan itsestään pudonnut? Täytyykin alkaa metsästämään tollasta :D

    http://stressingfashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Woww oot ihan huippuhyvä!! :) Mäkin kiinnostuin tosta alulakasta!!

    http://somnium-mk.blogspot.com/

    VastaaPoista