Sivut

maanantai 2. syyskuuta 2013

Vesimarmorointia



Moikka! :)

Viikko on taas menny nopeesti ja nyt onki sitte jo syyskuu! En oikein keksiny mitää ideaa kynsiin, joten aattelin kokeilla pitkästä aikaa vesimarmorointia. Ei kyllä onnistunu niin hyvin ku ois voinu, mut kyl mä näillä kynsillä voin viikon olla. Lisäsin sitte vielä sinisiä pisteitä dotting toolilla ja niinku varmaan huomaatteki, niin keskisormen kynnessä meni yks piste pilalle, toivottavasti se ei häiritse teitä. Näissä mun kynsikuvissa on näköjään aina tarkennettu keskisormeen ja nimettömään tai etusormeen, niin pikkurillin kynsi on aina epätarkka. Noh, näitä alottelijan mokia, pitää opetella ottaa kuvia, joissa kaikki kynnet on yhtä tarkkoja. :D
Toivoisin kommentteja ja ois kiva, jos ehdottasitte jotain ideoita kynsiin, kun mulla alkaa ideat loppua! :)

5 kommenttia:

  1. Tosi hyvin onnistuneet! Voisithan sä tehä vaikka 31 days -haasteen niin ei olis ideapulaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Toi on kyl hyvä idea, ,mut mulla menis sen toteuttamisessa tosi kauan. :/ Pitää viel miettii. :)

      Poista
  2. Nää on tosi ihanat kynnet..!(: mut nyt, lakkaatko tekokynsien päälle vai omiin. Jos noi on sun omat nii miten sä saat ne pysymään pitkinä. Siis että ne ei katkea..? Kiiti jos vastaat ´++ ite haluisin osata lakata kynsiä yhtä hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Ihan omiin kynsiin lakkaan, mul ei oo koskaan ollu teko-/rakenne- tai geelikynsii. :D Mä en itseasiassa tiiä, miten nää kynnet pysyy näin pitkinä, mul on kai luonnostaan vahvat kynnet. En mä mitenkää erityisesti näitä nimittäin hoida.
      Harjottelu tekee mestarin! ;)

      Poista
  3. Haastoin sut blogissani:

    http://beautiandnails.blogspot.fi/2013/09/haaste.html

    VastaaPoista