Sivut

lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesäloma!

Moikka taas! (: Nyt on 8. luokka ohi ja syksyllä sitte lähtee peruskoulun viimenen vuosi! Oon kyllä kesälomani ansainnu! Sain hyvän todistuksen ja oon tosi tyytyväinen siihen, mut ei siitä sen enempää, täähän on kynsiblogi :D Eilen siis lakkasin tämmöset "juhlakynnet", joista tuli ihan hyvät. Näihin vaan tuli ihan hirveen monta kerrosta lakkaa, joten nyt näissä kynsissä on jälkiä, ku oon toisella kynnellä tökänny toista kynttä, mut ei se mitää :)



Olin vähän laiska, enkä jaksanu ottaa kuvaa lakoista, mut toivottavasti ei haittaa. Nyt kun on siis tää kesäloma, niin kerkeen lakata kynsiä useemmin ,ja se tarkottaa myös sitä, että tulee enemmän postauksia! (: Toivottavasti tykkäätte näistä kynsistä! Ja voitte laittaa sitte myös postaustoiveita tonne kommenttiboksiin!

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE! :)

6 kommenttia:

  1. ihanat ♥
    tee postaus vaikka sun lempparilakoista :)

    VastaaPoista
  2. Juuh! Postaus sun lempilakoista ois ihan kiva=) Upeet & söpöt noi kynnet!!!!!!!! T:Kynsisti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (:
      Kai mä sitten teen seuraavan postauksen mun lempilakoista (:

      Poista
  3. Upeet kynnet! Sopivan juhlalliset ja sitä vielä korostaa se, kun sun kynnet on niin pitkät. Oot myös saanu noi rajat tehtyy tosi siististi ja tasasesti. Tykkään, todellakin! :)

    VastaaPoista