Sivut

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Leimailua + uusia lakkoja

Moikka, pitkästä aikaa! Sori, kun en taaskaan oo postannu pitkään aikaan: mulla ei vaan oo ollu aikaa lakata kynsiä & postata :( Mä yritän nyt panostaa niin paljon kouluun, että vapaa-ajalla oon vaan nenä kiinni koulukirjoissa. Mutta mä kyllä yritän nyt vähintään viikonloppusin tehä jonkun postauksen! Pääsiäinenkin meni jo... tein pääsiäiskynnet, mutta ne epäonnistu niin pahasti, etten viittiny tehä niistä postausta :S
Vähä aikaa sitte kuitenkin lakkasin sinisellä ranskiksen ja leimasin tollasen kukka-kuvion kynsiin (:



Tarvikkeet:

Yes Love (sininen)
Konad erikoislakka (valkoinen & päällyslakka)
Konad-laatta m2
Mustat strassit


Toivottavasti tykkäätte! (: Ite ainakin tykkäsin noista kynsistä, vaikka ne olikin aika yksinkertaiset. Sitten mä kävin tossa hiihtolomalla ulkomailla, niin ostin sieltä noi lakat. Kolme Yes Loven lakkaa ja kaksi Moment-lakkaa. Noi kaikki makso yhteensä 6.00€, Yes Loven lakat makso 1.00€/kpl ja Moment-lakat 1.50€/kpl. Että ei kyl ollu hirveen kalliita! :D Mä yritän keretä lakata kynnet huomenna ja tehä postauksen, mut en lupaa mitään. Ulkoasukin pitäs uudistaa... (:

3 kommenttia:

  1. ihmettelinki jo et missäs ne postaukset viipyy. :--D mutta tosi ihanat on!

    VastaaPoista
  2. Vähänkö oot hyvä tekemään noita kynsiä ! Ku osais itekki :)

    VastaaPoista