Sivut

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Vesitarroja

Moikka, pitkästä aikaa! (: Sori tää mun "pieni postaustauko". En oo kerenny postata koulun takii, sitte mun kännykästä meni akku rikki eli en voinu siirtää kuvia kännykästä koneelle ja tällä viikolla olin muutaman päivän viel kipee. :( Nyt kuitenki kännykäs on uus akku & oon terve, nii aattelin tehä ees jonkulaisen postauksen :D
  Sain joululahjaks tollasia vesitarroja, jotka siis pitää uittaa veessä, että ne irtoo siitä "paperista" ja tarttuu kynteen. Halusin kokeilla niitä, ja tämmöset kukkakynnet sit sain aikaseks (:



Tarvikkeet;

Maybelline mini Colorama (vaalean liila kimalle)
Classics (Päällyslakka)
Kukka-vesitarrat
Liilat & vaaleanpunaiset strassit

Noi kuvat on vähän keltasia, ku oli tosi huono valaistus, mut toivottavasti se ei häiritse teitä! (: Tutoriaalipostaus Britannian lippu-kynsistä on tulossa pian, heti kun taas ehdin tulla postaamaan. Mä oon nimittäin jo tehny ne kynnet + ottanu kuvat (: Ja tällä hetkellä oon just lakkaamassa kynsiä, nii näistäki kynsistä pitäs tulla postaus ens viikon aikana. Olkaa kärsivällisiä, mä postaan kyllä aina, kun on aikaa! (:

Ja kommentteja haluaisin, kun teitä lukijoitaki on jo yli 100! Voisitte myös kertoo mulle teijän toiveita, että millasista kynsistä haluaisitte vaikkapa tutoriaalin (:

9 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet!:) Ja kiva blogi!

    beautinika.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi nätit kynnet! <3 Tiedätkö, onko noi tarrat tilattu netistä vai myydäänkö tollasia jossain kaupassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! (: Tarrat on tilattu netistä, enkä ainakaa ite oo nähny tommosia missään kaupassa :o

      Poista
  3. Teille on tunnustus: tinjanmonsteriblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi(: ihanat kynnet.(: Oootko koskaan ajatellu et alkaisit tekee nuita muillekki(: saisit aina tehä mulle kynnet(:

    VastaaPoista