Sivut

maanantai 3. joulukuuta 2012

Jouluinen ranskis

Moikka pitkästä aikaa ja hyvää joulukuuta! (:
En oo taaskaan postannu pitkään aikaan, koska meillä on taas hirveesti kokeita jne. Noh, sain tossa viikonloppuna kuitenki väsättyy tämmöset jouluiset kynnet, joulukuun kunniaksi! (:




Tarvikkeet;

L'oreal Resist & Shine (punainen)
Naturel 2 way art pen (valkoinen)
IsaDora (punainen)
miss Selene (kultainen kimalle)
Classics (päällyslakka)
Sivellin
Kultaiset strassit
Tipit
+ Trind Nail Repair (ei kuvassa)

Tämmöiset tällä kertaa. Ite tykkään näistä kyllä, toivottavasti tekin tykkäätte! :) Nimettömän kynnen kukka levis vähän, ku laitoin päällyslakkaa, mut ei se varmaan haittaa. Ja lyhensin muuten kynnet, jos ette huomannu! :D Välillä tämmöset vähän lyhyemmät kynnetki on kivat (: Mä yritän lakata kynnet taas pian! Joulukuun aikana tulee varmaan aika paljon Joulu-aiheisia kynsiä (; Ja toivoisin KOMMENTTEJA!! (:

4 kommenttia:

  1. Ennenku katoin ton et ilmotit et sun kyntes on lyhyet, oisin kysyny sitä täällä kommenttiboxissa :) (toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin) mutta mulla ois yks, tai oikeestaa kaks kysymystä:

    1. Millon aloit innostuu kynsienhoidosta?

    2. Voisitko joskus pitää kysymyspostauksen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. Joskus vuonna 2011 kesällä varmaan..? En oo iha varma :D Mut oon mä kuitenki yli vuoden ollu innostunu kynsistä (:
      2. Ai siis sellasen, että kaikki sais kysyy multa kysymyksii ja sit mä vastaisin yhessä postauksessa niihin kaikkiin, vai?

      Poista
  2. Mistä sä oot ostanu sun dotting toolit, kun mä en oo ainakaan mistään Suomesta löytäny? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en oo koskaan törmänny Suomen kaupoissa Dotting Tooleihin, joten tilasin omani nettikaupasta, MiMaxista (: Se on luotettava nettikauppa!

      Poista