Sivut

lauantai 3. marraskuuta 2012

Magneettilakka

Moikka taas! :D Lakkasin siis nyt sitte kynnet sillä mun uudella magneettilakalla, jonka sain kaverilta (: Mä en saanu sitä kuvioo koko kynnelle, mut ehkä mä sit ens kerralla osaan paremmin :D Nää kynnet on siis nyt vaan ihan tämmöset yksinkertaset, halusin vaan testata tota lakkaa (:




Keskisormen ja pikkurillin kynsissä ei oikein näy tuo kuvio ja nimettömän kynsi onnistu parhaiten. Tota lakkaa siis laitetaan eka kynnelle ja sit pidetään korkissa olevaa magneettia siinä kynnen päällä 5-10 sekuntia ja siihen tulee tommonen kuvio tai oikeestaan viivoja. Noi viivat tulee pystysuoraan, vaakasuoraan tai vinottain, riippuen siitä, pidätkö magneettia kynnen päällä vinottain, pystysuoraan vai vaakasuoraan.


Sit sain siltä mun kaverilta myös tollasen Golden Rose - Nail Hardener, kynnenkovettajan (: Jos kerkeen, niin lakkaan kynnet huomenna ja todennäkösesti testaan sitä Konad m55-hedelmälaattaa (:

9 kommenttia:

  1. :) Mullaki on yks magneetti(miten se kirjotetaan?) lakka, mut se on vaa tumman vihree ja se on Isa Doran. Siitki tulee tommosii viivoi jajaja sitä magneettii pitää pitää mun tietääkseni siin pääl 15s.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva (: Tossa mun magneettilakan ohjeissa luki, että 5-10 sekuntii pitää sitä magneettii pitää siin kynnen päällä.

      Poista
  2. Kokeileppa ens kerralla vaikka pitää vähä kauemmin sitä magneettii siin pääl nii jos sit tulis vahvempi kuvio ? :o en oo ite viel ehtiny testaamaan...

    VastaaPoista
  3. En ikinä saa kasvatettuu noin pitkiä kynsiä, tänäänki katkes 3 kynttä, iik, sorruin leikkaamaan ku ne näytti niin kauheilta. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytätkö mitään kynnenkovettajaa? (:

      Poista
  4. Sulle olis tunnustus blogissani ;) http://kynsitytto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. kiva toi magneettilakka : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista