Sivut

maanantai 15. lokakuuta 2012

Rusettikynnet

Moikka, pitkästä aikaa! (: Sori, etten oo pitkään aikaan käyny postaamassa, vaikka oon luvannu tehä postauksen ajat sitte :( Mulla on ollu koulussa hirveesti kokeita ja läksyjä, niin en oo kerenny lakata kynsiä. Mut kohta on syysloma, sitten kerkeen lakata kynnet! Mut mä tein tossa viikonloppuna tämmöset rusettikynnet. Lakka levis peukalossa, niiku varmaan huomaatteki. Ja sitte nimettömän kynnen strassi on vähän huolimattomasti vissiin laitettu, ku se ei oo keskellä tota rusetin keskustaa niiku muissa kynsissä :D Ja etusormen kynsi lohkes, nii se on vähän tommonen epämuodostunu ja lyhyt :/ Mut toivottavasti se ei haittaa teitä! Ja pitkästä aikaa myös peukalon kynsi on mukana kuvassa (;



Ja sit toi etusormen kynsinauha on hirveen näkönen.. Olin taas laiska, enkä jaksanu ottaa kuvaa lakoista :D Nooh.. mun pitäs lakata kynnet uudestaan ennen torstaita, mutta en lupaa mitään, että tekisin postauksen torstaihin mennessä! Mutta joka tapauksessa yritän nyt taas lakata kynsiä vähän useemmin (:

5 kommenttia: