Sivut

sunnuntai 19. elokuuta 2012

One Stroke

Moikka! (: Tänään kokeilin tota one stroke-tekniikkaa akryyliväreillä. Otin kuvan vaan yhestä kynnestä, koska muista tuli niin kauheen näköset :D En tykänny noista kynsistä yhtään, joten otin ne heti pois. Lakkaan sitte kynnet huomenna, jos vaan kerkeen (;


One Stroke-tekniikka ei tosta kuvasta näy hirveen hyvin :S Ja tein noi valkoset kiemurat ja pisteetki iha hutasemalla, joten näistä kynsistä tuli aika järkyttävän näköset :D Lakoista en taaskaan jaksanu ottaa kuvia, laiska ku oon, mutta toivottavasti se ei haittaa (:

Tää oli tämmönen lyhyt postaus ja jos vaan huomenna kerkeen tehä uudet kynnet, niin yritän tehä postauksenki piakkoin. Viimestään ens viikon viikonloppuna lakkaan kynnet & teen postauksen (;

4 kommenttia:

  1. Miks et oo postannu pitkää aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mulla ei oo aikaa lakata kynsiä :( Koulu ja harratukset vie suurimman osan mun vapaa-ajasta. Mut mä yritän postata mahollisimman pian taas!

      Poista
    2. Ok. Mä olin sit toi anonyymi, nykyinen lukija :D Mäki tykkään kynsien lakkaamisesta <3

      Poista