Sivut

perjantai 6. heinäkuuta 2012

Happy Birthday To Me! (:

Tänään siis on mun synttärit ja sen kunniaks piti tehä sitte synttärikynnet! (: Nää nyt ei kuitenkaa onnistunu mun mielestä hyvin, mutta toivottavasti te tykkäätte. Kommentit on tervetulleita!




Ja tuossa nuo tarvikkeet;
Classics (päällyslakka)
Mavala 002 (aluslakka)
L'oreal Paris Resist & Shine titanium (punanen)
Natural 2 way art pen (valkonen)
Kiss Nails Art (pinkki,sininen,vihree)
Mavala 71 La Paz (pinkki)
Classics (valkonen)
Aden Cosmetics (kimallepinkki)
IsaDora 72 pink panther (vaaleenpunanen)
Akryylimaalit (pinkki,vihree,oranssi,musta,valkonen)
Dotting Tool

Tuommoset tällä kertaa (; Sunnuntaina tai maanantaina  lakkaan kynnet seuraavan kerran, joten sitte seuraava postaus (: Ja mulla alkaa ideat loppumaan, joten kertokaa mulle, millaset kynnet teen seuraavaksi. Kirjottakaa niitä ideoita tonne kommentteihin! :)





3 kommenttia:

  1. Onnee :) + paljos täytit ? :) ja tee vaikka jotkut eläinkynnet, ellet oo jo tehny. Tai jotkut kukka/leopardi/kirahvikuosiset kynnet (:

    VastaaPoista
  2. Ehkä mun kynnet on paremmassa kunnossa vuoden päästä niin voisin jotain lakatakkin... (Nää on aika eripitusia, mutten raaski lyhentää pitsiä ihan nysiks)

    VastaaPoista
  3. Onnee, ja tosi ihanat kynnet sulla :)

    VastaaPoista