Sivut

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Flowers

Heippa taas! (: Tänään sitte lakkasin tämmöset kukkakynnet akryylimaaleilla. Nuo kukat ei kyllä onnistunu ihan täydellisesti, mut iha tarpeeks hyvin. Toivottavasti tykkäätte! (:



Ja tuossa ylhäällä nuo tarvikkeet;
Mavala 002 (aluslakka)
Classics (Päällyslakka)
Miss selene (vaaleanpunainen)
Akryylivärit (violetti ja keltainen)
Strassit (hopeet ja punaset)
+ musta akryylimaali (unohtu kuvasta)

Mä tässä muutamana päivänä oon nyt askarrellu erilaisii kortteja ja tää pehmis onnistu mun mielestä hyvin;
Joo sori, toi kuva on väärinpäin, ku mä en vissii tallentanu sitä, ku olin muokannu enkä jaksanu enää uudestaan rueta muokkaa :D Ja siis toi sininen tausta ei kuulu tohon korttiin! 
Ja perjantaina ois sitte mun synttärit, joten yritän perjantaiks väsätä jotkut synttärikynnet! :)

3 kommenttia:

  1. voisin itekki kokeilla noita kynsiä! :) hienot on!
    ja heei, hyvää synttäriä tällee etukäteen (:

    VastaaPoista